Inlägg från: Anonym (Rei) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rei)

Man - hur stor (lång) kuk har du i erigerat tillstånd?

Anonym (Royu) skrev 2023-01-02 19:17:16 följande:

Jag har inte lagt på nått. 19,5 . Är det stort?

Inte nödvändigtvis. Lång är den ju, men om den är stor har ju med helheten (längd och omkrets) att göra.

Hade sex med en kille en gång som hade något längre än mig. Ändå tveklöst att jag var den mest ?välutrustade? av oss båda.
  • Anonym (Rei)
    Anonym (Royu) skrev 2023-01-05 10:09:33 följande:
    15cm omkrets med ännu tjockare ollon
    Det låter som en ganska stor snopp. Men det kan du väl räkna ut själv? Sedan beror det ju på vad du jämför med, jämfört med mig är du likvärdig, någon annan har mindre och någon tredje har större.
  • Anonym (Rei)
    Genara skrev 2023-01-05 18:44:42 följande:
    Ett bevis på hur många som överdriver i den här "undersökningen". Flesta borde ligga på 14-16cm
    Det bevisar faktiskt ingenting. Rent teoretiskt kan det lika väl vara så att de som svarar gör det helt sanningsenligt men att gruppen inte återspeglar genomsnittet. (det finns m a o flera skäl att ta sådana här omröstningar med en stor ku? nypa salt)

/Man som faktiskt mäter 18 cm
  • Anonym (Rei)
    Freddie K skrev 2023-01-06 10:59:11 följande:

Jag har inte så stor. Är inte bekväm med att säga hur liten den är, men hade jag haft 16 cm så hade jag varit glad.

Glad av vilken anledning? För själva längden i sig eller för att du tänker att det hade gett din partner mer njutning?

Min är ett par cm längre än så och ibland när jag legat med min flickvän har det slagit mig att det räcker med drygt halva längden för att få henne att njuta rejält. Det kanske hade varit begränsande i vissa ställningar att ha en så kort men bakifrån hade det nog funkat bra. Omkretsen är ju viktigare än längden rent funktionellt, så länge man inte har en väldigt kort.
Svar på tråden Man - hur stor (lång) kuk har du i erigerat tillstånd?