Tappar snart förståndet
Tror inte du sett allt nej. Sättet ligger nog i hans natur. Han och jag är lika stora svin, med den skillnaden att jag aldrig är efterhängsen eller har gjort något som liknar en antastning.
Antastningen är för övrigt lite ovanlig. Skulle han maniskt förnedrat henne i chatt ett 20-tal gånger och hon fortsätter chatta och sedan träffat honom om hon inte gillat chatten? Det kan väl inte vara så jävla svårt att låta bli att chatta med någon... det låter konstigt. Säger inte att hon ljuger. Men jag skulle inte köpa allt rakt av. Vad sa din kille om den saken?
Har du märkt av några sådana tendenser?
Att han fortsatt höra av sig även efter det att hon avbrutit kan jag köpa. En del killar är sådana.
Annars tror jag att principen är vanligare än många tror. En kille som söker något måste helt enkelt göra många försök innan det ger napp. Dvs det är ovanligt att en kille skickar ett meddelande till en tjej och får napp precis med det enda meddelandet.
Jag tror din kille är sådan som ligger runt, men älskar och vill vara med dig. Jag vet att typen är vanligare än många vill tro.
Beklagar din sorg.