BIM maj
Hur lång tid tar det för era äl-test att sjunka (alltså bli väldigt svaga) efter ägglossning? Är 2 dagar sedan jag hade ägglossning och den är fortfarande lika stark..
Hur lång tid tar det för era äl-test att sjunka (alltså bli väldigt svaga) efter ägglossning? Är 2 dagar sedan jag hade ägglossning och den är fortfarande lika stark..
Kan ju inte låta bli att dela. Det ökar fin!!
Vill någon hjälpa mig att tolka testerna. Är samma test men olika ljus och vinkel.
BIM + 3 och ingen mens i sikte
Alltså på denna ser jag absolut, men ser även på orginalet något svagt svagt! Du kan ju haft ägglossning några dagar senare än du brukar och därför är det så svagt nu? Borde blivit starkare imorgon eller övermorgon :D
Ser ingenting på dessa teser. Men är ett tag kvar till BIM va? Då kan det ju vara för tidigt :)
Jag fick positivt ägglossningstest idag vid lunch. Ett digitalt.
Tror ni det är för sent med sex nu ikväll?
Dagens test! Äl+11. bim-3 eller -4.
Igår fick jag en ljusrosa flytning. Även väldigt ömma bröst och bröstvårtor. Temperaturen är idag fortsatt hög och jag kunde ana ett streck på den bredare stickan idag på riktigt. Men efter avläsningstiden så försvann sträcket! Någonnsom varit med om liknande?. Svårt att få på bild men hoppas ni ser något :). Jag har hopp! Om ägget fäste igår så blir det ju super tidigt även idag att testa.
Men HERREGUD! Jag var helt säker på att det var kört efter mitt test i onsdags. Har haft mina misstankar om att äl kom senare än den brukar tyckte jag tog hänsyn till det när jag tog mitt test i onsdags som var HELT blankt. Men när jag fortfarande inte fått min mens så tog jag ett till test och visst är det väl ingen tvekan? Vad sjukt! Jag har inte ens några symtom, och brukar alltid känna massor redan innan bim!
Hörrni!! Ser ni strecket?
Det är rosa och syns tydligt i verkligheten Detta måste vara positivt? Visste att jag måste vara gravid när jag har så himla ont i brösten! Wow! Ska ta ett digitalt imorgon.