BIM maj
Är det alla cb tester som är dåliga el e det specifikt cb early som inte e bra?
Är det alla cb tester som är dåliga el e det specifikt cb early som inte e bra?
Okej, jag kan inte låta bli! Sparar RFSU till i morgon men testade en sticka till. Den som visade lite igår kväll. Den kändes starkare nu, vid 15.30. Inte kissat sen 12.30 ca. Men ganska ljust kiss ändå. Ser ni något?
Men vilken tråd :D typ alla som har BIM första dagarna i maj verkar ju ha plussat ???? Underbar vår!!
Visst blir man lycklig!!! Jag vågar dock inte tro på mitt ännu. Haft magras idag som jag alltid får 1-2 dagar innan mens.... men hoppas mina cb digital kommer snart!!!
Ja, alltså magen säger ?pang? och jag får rusa på toa. Blir alltid lite lös och stressig i magen innan men....
Omg... nytt test och strecket är kvar OCH syns tydligare :)
Började må lite illa igår kväll... känns även idag. Var också hungrig heeeela dagen igår + halsbränna.
Hur tidigt har illamående kommit för er andra som tidigast?
Jag har nu två dagar i rad känt mig illamående på morgonen, idag värre än igår. Men inga andra symptom. Är på äl+10 som längst eller äl+7 som kortast. Tänkte testa på onsdag, dagen innan BIM och äl +12 (om jag hade ägglossning så tidigt som jag borde ha haft).
Detta är helt gaaalet! Kan inte förstå det riktigt men samtidigt så tror jag på det nu! Nu väntar jag ivrigt på mina digitala som kommer förhoppningsvis imorgon.
Stort grattis till alla er som plussat <3 Vilken början på månaden! Är på ÄL+4 och sitter redan och letar symptom trots att en eventuell graviditet inte ens har fäst än hahah. Antar att man blir så när man vill något så mycket
Då fick jag det verkligen bekräftat med digitalt , vilken lycka, sambon fick också veta igårkväll. Så förväntansfulla nu, hoppas fröet får stanna <3