BIM maj
Ser absolut något! Kom det fram inom tiden? :)
Ser absolut något! Kom det fram inom tiden? :)
Jag ser! Åh vad spännande att det börjar dyka upp graviditetstest i gruppen. Håller alla tummar att det blir starkare. Ser fram emot mer test:)
Jag själv försöker mig på det där med ägglossningstest för första gången i mitt liv. Köpte ett paket med 7 test, tog ett idag men det var inte positivt, tänker att jag har äl på onsdag.
Har du erfarenhet utav äl test? Jag ska ta ett test nu varje dag (kommer ta vid 16 tiden efter jobbet) för att se en ökning alltså?
Jag ser något :) håller tummarna för att det blir starkare. När ska du testa nästa gång?
Uppe med tuppen... kan inte tro det! Testade med tre olika test plus digitalt. De två jag också testade med igår har blivit lite starkare. Kan man tro på det nu? Digitala ger väl inte spök??
Uppe med tuppen... kan inte tro det! Testade med tre olika test plus digitalt. De två jag också testade med igår har blivit lite starkare. Kan man tro på det nu? Digitala ger väl inte spök??
Och bilden kom såklart inte med (skakar om händerna xD)
Omg Grattis! :D så otroligt kul att se såhär på morgonen! Själv hoppas jag på ett positivt ägglossningstest idag :D
Har du känt av några tidiga symtom?
Och så lyckades jag svara dubbelt, samt missa att lägga till fotona! Bra start haha
Men som sagt var - utanför testtiden, då är det väl bara att vänta och se? Och troligtvis negativt va? Det är RFSU:s testatidigt-test.
JosHed
JÖSSES så kul för dig!!! Så himla härligt! Min väntan här är olidlig känner jag.... testar på fredag är planen...