Inlägg från: Stjärnhimmeln |Visa alla inlägg
  • Stjärnhimmeln

BIM maj

Juniprinsen skrev 2021-05-01 19:39:36 följande:

Jag tycker också att det ser lovande ut stjärnhimlen! :)

Är det ett vanligt test eller testa tidigt?

Det är ett vanligt test :)
  • Stjärnhimmeln

Morgonens test. Staven är RFSU testa tidigt. De har jag inte fått något streck på inom tiden. Endast ett torkastreck lååångt efter förra månaden. Det andra är samma sort som jag testat med tidigare. Vågar dock fortfarande inte tro på detta... har beställt vanliga RFSU och cb med veckoindikator.... bim på tis eller ons. Tempen fortfarande hög.

• Stjärnhimmeln
    Hoppas2022 skrev 2021-05-02 06:41:14 följande:

Själv ska jag testa imorgon, kommer inte kunna hålla mig till tisdag som jag tänkt från början :) är på Äl+10 imorgon. Är liite optimistisk till att jag kan vara gravid. Har fortfarande ömma bröstvårtor, är frusen mest om kvällarna och har ingen PMS. Brukar annars få PMS exakt en vecka innan mens och må jättedåligt. Dock hade jag hemsk PMS min sista graviditet så det behöver ju inte betyda något. Kan ju vara att hormonerna är ur fas pga mina senaste cyklar men jag hoppas verkligen att detta beror på graviditet :)

PMSen är också ett av mina starka symtom på grav. Har ingen typ och brukar mår skit. Håller tummarna för dig!! Jag kände av konstiga ligamentsmärtor igår när jag hostade till. Hände vid två olika tillfällen. Men det måste ju vara liiite tidigt för det Haha.

Vad har du köpt in för test? Vilket försök är ni på?
  • Stjärnhimmeln
    mangelica skrev 2021-05-02 09:12:58 följande:

Dagens test.

Hade inte förväntat mig att se något idag då jag bara är på äl+6. Min app har ändrar lite mellan bim den 10 och 11/5.

Irl kan jag kanske ana där strecket ska va, annars tycker jag det va toppen test! Verkligen blankt när det är blankt. Dem är från tent, be soure testa supertidigt.

Kommer nog inte klara att hålla mig imorgin heller så vi får se haha xD

Äl+6 visade nada för mig också! Än är hoppet kvar! *fingers crossed*
  • Stjärnhimmeln
    mangelica skrev 2021-05-02 09:27:41 följande:

Testade du varje dag sedan? ????

Åh förresten, jag kan ju inte alls testat på äl +6. Måste kolla upp detta.
  • Stjärnhimmeln
    mangelica skrev 2021-05-02 09:27:41 följande:

Testade du varje dag sedan? ????

Åh jag är så förvirrad. Jag började nog i torsdags, så isåfall var det ju Äl +8/9. Tror jag ska räkna 9, men osäker. Sen testat varje dag sen dess. Dock fredag kväll. Sen lördag morgon och em. Och i morse. Nu spar jag den stickan jag har tills imorgon bitti och sedan hoppas jag alla tester jag köpt kommer på tisdag senast
  • Stjärnhimmeln
    Amandannn skrev 2021-05-02 11:07:58 följande:

Testade idag och tycker mig se ett streck, vad tycker ni? Obs, bilden blir väldigt dålig när jag laddar upp den här.. man ser tydligare i min telefon tyvärr och irl.

Jag ser någonting där :) ser rätt ut i bredd och färg :) Vilken dag från äl?
  • Stjärnhimmeln
    humlesurr skrev 2021-05-02 11:26:26 följande:

Hej! Jag fick ju ett positivt efter test-tiden för några dagar sedan - testade två dagar senare med ett CB early och fick pos! Men läste då att många fick spökstreck av dem... Så testade idag med ett vanligt (bim idag) och kolla! Känns så himla kul! 

CB early ^ (syntes mycket tydligare irl, ljuset krånglade)

^taget idag! 

Grattis!!! Vilket märke är det sista?
  • Stjärnhimmeln
    JosHed skrev 2021-05-02 13:39:51 följande:

Men vilken tråd :D typ alla som har BIM första dagarna i maj verkar ju ha plussat ???? Underbar vår!!

Visst blir man lycklig!!! Jag vågar dock inte tro på mitt ännu. Haft magras idag som jag alltid får 1-2 dagar innan mens.... men hoppas mina cb digital kommer snart!!!
Svar på tråden BIM maj