BIM maj
Nyfiken fråga, på vilken dag har ni ÄL?
Nyfiken fråga, på vilken dag har ni ÄL?
Insett att om det inte tar sig denna cykel så kommer jag ha en till BIM i slutet av maj xD så kommer ju hänga kvar i tråden ett tag i alla fall ;)
Uppdaterar BIM nu när jag vet när mensen tog slut och ägglossningen var!
BIM-tråd
1/5 FruBjörk
1/5 JosHed
5/5 Stjärnhimmeln
7/5 Amandaannn, Jeannollåtta
8/5 MBL1712
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Juniprinsen, Elise96, Fjonkis
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
18/5 muffins88
19/5 Inorina
21/5 Secret A
Åh då e du nu inom en vecka för BIM. Hur gör du, testar du innan el avvaktar du till BIM eller t.o.m. efter?
Har samtidigt en fråga! Någon som har ganska sen äglossning? Jag har en cykel på kring 28 dagar (varierar något) och brukar ha äglossning på dag 15-16 enligt min natural cykles app som vi tidigare använt som preventivmedel. Tog ett äl test idag (är på dag 14) och det visade ganska långt ifrån positivt. Aldrig använt sådana test innan så jag vet inte hur snabbt man kan förväntas den stigningen.
Kollade upp lite mer kring rekommendationerna kring vaccin och att bli gravid. Var inga problem att vaccinera sig när man planerar att bli gravid eller är så tidigt gravid att man inte vet om det (fhm och Läkemedelsverket). Var ingen rekommendation att avstå :) så vi kör på och vaccinerar samtidigt!
Ser någon? BIM i helgen (eventuellt fredag). Känns tidigt :/
JagJag ser ! & säger grattis till plusset , wow!
De första såg ut som ett tidigt test? De man såg strecket på. Rsfu har jag själv fått plus på rätt sent . Men de är ju några dagar till din bim!
Okej, har ingen erfarenhet av dom. Tog du alla testen med samma urin? Hjärtats, rfsu & cb?