-
En liten antydan kan jag också se Testar du i morgon igen? Fortsätter hålla tummarna!mangelica skrev 2021-05-03 07:05:51 följande:Morgonens test, kan ana en skugga, men förmodligen bara området där färgen ska fästa :). Äl+7 idag så har hoppet uppe.
-
Det får vi hoppas att det blir! :) jag är också så pepp på att testa nu; har mitt Tidigt-test kommit i morgon kommer jag nog inte att kunna hålla mig, haha.mangelica skrev 2021-05-03 17:28:51 följande:
Ja jag ska testa imorgon. Har använt dessa test många ggr och vet att man ofta kan se området som färgen fastnar i. Men hoppas såklart på att det blir tydligare imorgon eller om några dagar :)
Hur går det förresten för er övriga här i tråden som har BIM på eller runt den 10 maj? Har ni börjat testa eller håller ni er ett tag till? :) -
Tack så mycket för er input angående BIM runt den 10! (vet inte hur man citerar allas inlägg på en gång men hoppas ni ser svar här ändå )
Verkar som att alla som svarat har lite olika tankar kring testning tidigt/sent. Ska bli jätteroligt att få följa er de här dagarna framöver, och känns extra hoppfullt nu när det är så många tidiga maj-BIMare som redan har plussat
Lite status för egen del: Jag är inne på ÄL +7/BIM -6 el -7 per dagens datum, mitt tidiga test har tyvärr inte kommit ännu och har bara "vanliga" stickor hemma så tänker att jag sparar mig något. Skulle vara heelt fantastiskt kul om det tog sig redan vid första riktiga försöket, men är inställd på att det absolut kan dröja (och det känns just nu helt OK också om det skulle göra det). -
Åh, vad segt!! :/mangelica skrev 2021-05-06 07:41:50 följande:
Morgonens test. Äl+10. Bim-4. Super blanka dem med, nu börjar hoppet att tryta litegrann. Enligt min nc app så skedde min äl först på dag 15. Med sedan har den ändrat den till dag 16. Men jag har utgått från dag 15 som äl dag då jag morgonen dag 16 hade min tempraturökning.
Ja vi får se, känns lite tidigt ännu men börjar inse att det nog inte tagit sig denna gången.
Jag har tagit några tester hemma (senast i morse med testa tidigt) och mina har tyvärr också varit super blanka.
Väntar ut mensen som ska komma om några dagar, men är sedan inställd på flera försök och hoppa in i BIM juni tråd. -
Lycka tillmangelica skrev 2021-05-06 12:26:19 följande:Okey, tack för att du tittade :). Jag har bim-4 eller bim-5 idag, så jag håller nog hoppet uppe ett litetvtag till :)<3
Ska också försöka att hållet hoppet uppe några dagar till
(BIM på måndag här) -
Tack för att du delar med dig :) Ger även mig lite fortsatt hopp såhär de sista dagarna innan BIM :)JosHed skrev 2021-05-06 12:33:48 följande:
Ja men det är ju tidigt, finns fortfarande chans! Min förra gravidtet testade jag 5 dagar innan, helt blankt. Och sen dagen innan fann ett litet streck :)
-
Absolut!mangelica skrev 2021-05-06 13:47:55 följande:
Spännande, har bim på måndag eller tisdag :) hoppas mensen hållernsig borta för oss båda <3
Håller också tummar och tår för att den håller sig riktigt långt borta :) -
mangelica skrev 2021-05-07 07:35:15 följande:I går fick jag en ljusrosa flytning. Även väldigt ömma bröst och bröstvårtor. Temperaturen är idag fortsatt hög och jag kunde ana ett streck på den bredare stickan idag på riktigt. Men efter avläsningstiden så försvann sträcket! Någonnsom varit med om liknande?. Svårt att få på bild men hoppas ni ser något :). Jag har hopp! Om ägget fäste igår så blir det ju super tidigt även idag att testa.Fjonkis skrev 2021-05-07 08:50:12 följande:
Nu typ 15 min efter jag tog testet så ser jag strecket (eller snarare skuggan) starkare, vet att det inte spelar någon roll för det gått för lång tid. Men vad jag är nyfiken på morgondagens test nu. Kommer bli en lååång fredag. Ska dessutom jobba hela kvällen också..
Åh vad spännande, håller tummarna för er båda! Det är så roligt att kunna följa hur det går för er andra
BIM -3 el -2 här. Skulle egentligen hålla mig några dagar men kunde inte hålla mig så testade i morse, blankt. Tycker rent generellt att det är svårt att tyda dessa stickor...
Känner mig fortfarande (lite) hoppfull
-
Nu har jag gjort åt mitt testa tidigt test så det blir bara vanliga RFSU stickor istället (som egentligen iinte ska tas innan BIM, men det är ju så svårt att hålla sig...)mangelica skrev 2021-05-07 12:58:19 följande:
Jag håller med dig, jag blir lika engagerad i att killa på er andras test som jag är för att titta på mina! Man vill så gärna se pluss, för vems pluss det än är känner man sig glad nör man ser det :)<3.
Bim-3 eller -4 för mig! Ska ha mena måndag eller tisdag. Vad brukar du testa med för stickor? . Idag känner jag mig så extremt trött. Som att någon har klubbat till mig och jag vill bara sova :(.
Jag skrev visst fel, har också BIM måndag eller tisdag :) håller tummarna för att din trötthet snart kommer att visa sig vara gravidtrötthet! :) -
Eller hur! Lite av dagens höjdpunkt att få följa den spännande utveckling av streck här i gruppen :)Fjonkis skrev 2021-05-07 13:31:32 följande:
Tack!:) tycker också det är kul att gå in här på tråden på förmiddagarna och se om någon laddat upp en ny bild.
Jag går och får för mig massa symtom nu också. Inbillning såklart. Men det jag faktiskt är fundersam över är mina bröst, tog en dusch nu innan jobbet och jag är öm i brösten! Jag har aldrig det annars, och det känns väldigt hoppfullt tycker jag.
Ja såklart du fortfarande ska ha hoppet uppe! Håller tummarna att du ska få ett plus nu till helgen:)<3
Ja ömhet i brösten kan absolut vara ett tecken har jag hört.
Tackar! Jag håller tummarna för att du plussar till helgen eller i början av veckan :) -
Stort grattis till dig/er!! :)Fjonkis skrev 2021-05-09 09:50:40 följande:
Ååh tack! Det är spännande ja. Men jag känner mig säker nu. Så svårt att ta in detta<3
Kommer ändå fortsätta testa för att se stegring haha.
-
Ojoj, ser nu att det har varit flera andra som plussat under dagen :) vad roligt!
Såg att det var någon som hade skrivit att den hade väntat lite med att lägga upp med tanke på oss som inte plussat. Det var verkligen fint tänkt, men jag ser det inte så utan är glada för er andras skull :) -
[quote=81116217][quote-nick]mangelica skrev 2021-05-09 18:03:54 följande:[/quote-nick]
Någon som kan se något? Båda bilderna är tagna inom tiden. Blev så less imorse för det inte va starkare så orkade inte analysera så noga. Tog bara några bilder och lämnade testen i skåpet sen. Äl+10 va första dagen som jag fick lite rosa på pappret, har varit varje dag nu. Så ska man gå efter blödningarna så började jag producera hormon för bara 3 dagar sedan (eftersom det är först när ägget fäster man börjar produvera hormon).
Vad tror ni?
Det första ser jag tyvärr inget på, det andra är lite suddigt så där är jag osäker.
Skickar pepp och hoppas på att det kommer att bli klarare för dig inom de närmaste dagarna. Om ej så håller jag tummarna för dig i juni stället :)