BIM maj
Jag använda RFSU i förrgår, men det var nog för tidigt helt enkelt :P
Ja det var det nog :) du får göra ett test igen om några dagar/vid BIM. Håller tummarna :P
Jag använda RFSU i förrgår, men det var nog för tidigt helt enkelt :P
Jag plussade med sonen med ett testa tidigt från RFSU, ca 6 dagar innan BIM. Men det var extremt svagt streck, men man såg det ändå! :)
Jag såg det, super kul och se hur det ska gå för oss! :D jag kommer inte kunna hålla mig haha, jag kommer testa imorgon, på äl+6. Jag har sett att det finns folk som faktiskt plussat på äl+6 haha så måste ju prova haha! Jag har inget tålamod haha xD
Väntar väl några dagar till. Har mensen inte kommit på tisdag så kör jag ett digitalt. Använder upp mina skitstickor tills dess som förmodligen också visar spök :P
Vad rek för tester?
Okej, jag kan inte låta bli! Sparar RFSU till i morgon men testade en sticka till. Den som visade lite igår kväll. Den kändes starkare nu, vid 15.30. Inte kissat sen 12.30 ca. Men ganska ljust kiss ändå. Ser ni något?
Hej! Jag fick ju ett positivt efter test-tiden för några dagar sedan - testade två dagar senare med ett CB early och fick pos! Men läste då att många fick spökstreck av dem... Så testade idag med ett vanligt (bim idag) och kolla! Känns så himla kul!
CB early ^ (syntes mycket tydligare irl, ljuset krånglade)
^taget idag!
Visst blir man lycklig!!! Jag vågar dock inte tro på mitt ännu. Haft magras idag som jag alltid får 1-2 dagar innan mens.... men hoppas mina cb digital kommer snart!!!
Dagens test.
Hade inte förväntat mig att se något idag då jag bara är på äl+6. Min app har ändrar lite mellan bim den 10 och 11/5.
Irl kan jag kanske ana där strecket ska va, annars tycker jag det va toppen test! Verkligen blankt när det är blankt. Dem är från tent, be soure testa supertidigt.
Kommer nog inte klara att hålla mig imorgin heller så vi får se haha xD
Det var ännu tydligare nu ikväll så jag vågar skriva plussat. :)
1/5 JosHed - PLUSSAT
2/5 Humlesurr - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln
5/5 amandannn PLUSSAT
8/5 MBL1712, jojjans
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Juniprinsen, Elise96
10/5 Trubadurenstjej, mangelica
12/5 Fjonkis
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
16/5 Lotgardet
18/5 muffins88
19/5 Inorina
20/5 senapp
21/5 Secret A
29/5 FruBjörk, jeannollåtta
Nu vågar även jag fylla i att jag plussat. Sååå overkligt!