• Thess85

BIM maj

Försökt i 6 månader, denna månaden va enda månaden vi faktiskt inte försökt pricka in äl.

Har bim imorgon men igår gick jag en ljusrosa flytning under två toalettbesök sen inget mer.

Testade mig idag och jag vågar kanske hoppas

• Thess85
    lilly439 skrev 2021-05-09 16:50:09 följande:

Oh wow. Grattis vågar nog jag mig på! Vad kul!

Kan du se i efterhand hur ni hade sex, i relation till ägglossning?

Ja om ägglossning inträffade som appen räknat ut hade vi sex dagen innan och dagen efter äl.

Inte känt efter denna månaden heller men nu i efterhand har jag nog haft en del symptom ändå
  • Thess85
    Jojjans skrev 2021-05-11 06:26:30 följande:

Kom på en annan sak. Gick med i en BF Jan 2022-grupp men den dog helt efter att alla gått med i en hemlig facebookgrupp.

Är det några av er som plussat som faktiskt vill stanna kvar på FL? Kanske starta en sån grupp?

Jag e gärna med, plussade för två dagar sen o bf 17 januari
  • Thess85

Uppdaterar listan.

1/5 JosHed - PLUSSAT

2/5 Humlesurr - PLUSSAT

5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT

5/5 amandannn PLUSSAT

7/5 Goldenwings1

8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT

9/5 DrLavernius

9/5 Hoppas2022

9/5 mollyoshea PLUSSAT

10/5 Juniprinsen

10/5 Elise96 PLUSSAT

10/5 Trubadurenstjej

10/5 mangelica (mensen kom på beräknad dag)

10/5 Thess85 PLUSSAT

13/5 QueenS

15/5 Ugglans

15/5 Fjonkis PLUSSAT

16/5 Lotgardet

18/5 muffins88

19/5 Inorina

20/5 senapp,

21/5 Secret A

22/5 Lo908

23/4 Linneado

29/5 FruBjörk, jeannollåtta

• Thess85
    Länken skrev 2021-05-11 14:49:18 följande:

Hej,

Jag vill gärna höra om någon av er har varit med om en Nidblödning? Jag har två barn sen innan och har aldrig vad jag vet haft det. Nu försöker vi med trean och jag har BIM nu på lördag. Idag vid lunch fick jag vad jag tror är en nidblödning. Nu har jag sprungit på toa som en tok, livrädd att det är tanten påväg. Men nu är det snustorrt på pappret. Fler som varit med om något liknande?

Jag har heller aldrig varit med om det, vet nye om det e e vad jag fick denna månaden heller.

I lördags kom det ljusrosa under kvällen men bara när va på toa och torkade mig under två tillfällen.

Sen inget mer,

Plussade sen på söndag
  • Thess85
    Fembarnsmamma12345 skrev 2021-05-12 12:38:59 följande:

Hej nu behöver jag ventilera lite ror jag, gick och köpte ett clearblue test idag, kissade (ej morgonurin) tyckte testet såg negativt ut men såhär ser det ut efter några minuter men grejen är den att när jag hade kissat så va det ljusrosa på pappret och även en gång till när jag kissat idag. BIM fredag eller lördag

Frågan är om det skiter sig tro.

Vad tror ni?

//

Jag fick också ljusrosa på pappret under lördagen, testade svagt positivt söndag men nu tog jag e digitalt och jag e gravid.

Så kan va samma för dig

Svar på tråden BIM maj