BIM maj
Försökt i 6 månader, denna månaden va enda månaden vi faktiskt inte försökt pricka in äl.
Har bim imorgon men igår gick jag en ljusrosa flytning under två toalettbesök sen inget mer.
Testade mig idag och jag vågar kanske hoppas
Försökt i 6 månader, denna månaden va enda månaden vi faktiskt inte försökt pricka in äl.
Har bim imorgon men igår gick jag en ljusrosa flytning under två toalettbesök sen inget mer.
Testade mig idag och jag vågar kanske hoppas
Oh wow. Grattis vågar nog jag mig på! Vad kul!
Kan du se i efterhand hur ni hade sex, i relation till ägglossning?
Kom på en annan sak. Gick med i en BF Jan 2022-grupp men den dog helt efter att alla gått med i en hemlig facebookgrupp.
Är det några av er som plussat som faktiskt vill stanna kvar på FL? Kanske starta en sån grupp?
Uppdaterar listan.
1/5 JosHed - PLUSSAT
2/5 Humlesurr - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT
5/5 amandannn PLUSSAT
7/5 Goldenwings1
8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
9/5 mollyoshea PLUSSAT
10/5 Juniprinsen
10/5 Elise96 PLUSSAT
10/5 Trubadurenstjej
10/5 mangelica (mensen kom på beräknad dag)
10/5 Thess85 PLUSSAT
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
15/5 Fjonkis PLUSSAT
16/5 Lotgardet
18/5 muffins88
19/5 Inorina
20/5 senapp,
21/5 Secret A
22/5 Lo908
23/4 Linneado
29/5 FruBjörk, jeannollåtta
Hej,
Jag vill gärna höra om någon av er har varit med om en Nidblödning? Jag har två barn sen innan och har aldrig vad jag vet haft det. Nu försöker vi med trean och jag har BIM nu på lördag. Idag vid lunch fick jag vad jag tror är en nidblödning. Nu har jag sprungit på toa som en tok, livrädd att det är tanten påväg. Men nu är det snustorrt på pappret. Fler som varit med om något liknande?
Hej nu behöver jag ventilera lite ror jag, gick och köpte ett clearblue test idag, kissade (ej morgonurin) tyckte testet såg negativt ut men såhär ser det ut efter några minuter men grejen är den att när jag hade kissat så va det ljusrosa på pappret och även en gång till när jag kissat idag. BIM fredag eller lördag
Frågan är om det skiter sig tro.
Vad tror ni?
//
Jag fick också ljusrosa på pappret under lördagen, testade svagt positivt söndag men nu tog jag e digitalt och jag e gravid.
Så kan va samma för dig