BIM maj
Tack för tummarna! Jag har köpt RFSUs stickor som jag tänkte börja med. Om något syns där så har jag CB digitala som jag kommer använda för att bekräfta på BIM. Jag har även vanliga CB som ger det klassiska plusset, de tar jag också om RFSU ger utslag, mest för att jag tycker det är kul att få ett pluss :) Så jag är väl förberedd med massa test här :D haha. Vi är på försök nr 2. Egentligen kan man säga att det är första riktiga försöket eftersom förra cykeln fick jag utan förvarning äl fyra dagar tidigare än normalt så vi fick bara till det när ägget redan släppt. Därför kändes det inte som ett optimalt försök. Vore kul om det redan tagit sig men mina andra graviditet tog 3 år att få till och min tredje graviditet tog 10 år. Så därför är jag ganska försiktig med att vara optimistisk. Dock känns det hoppfullt, kan inte minnas någon avsaknad av PMS på denna cykeldag från tidigare månader. Förra månaden var hemsk och jag viste redan på äl+10 att jag inte var gravid. Oavsett så är jag tacksam att jag slipper min PMS, känner mig så glad och avslappnad så det är underbart :)
Får jag bara fråga - kom mensen tidigare också pga att du fick ÄL 4 dagar tidigare? Eller blev det fler dagar än du vanligtvis har mellan ÄL och mens då? :)