BIM maj
Hej! Hoppar in här jag med. Bim 2 Maj!
Är 26 år (några veckor till) och har två barn sedan innan födda -13 och -15. Nu hoppas vi på att kunna få en tredje... Tredje för mig, första biologiska för min sambo! Vi har genomgått fertilitetsutredning och vet iom det att min ägglossning bråkar lite. Vi har velat försöka naturligt nu under corona (vi blev erbjudna hjälp i höstas) men det har inte tagit sig - om det inte tar sig tills slutet på sommaren så kommer vi nog hoppa på IVF-tåget med hormonbehandlingar..
Testade mig idag med ett sånt där tidigt test och det var negativt - men sen tyckte jag ändå att det kanske var svagt svagt... Tog en bild, men jag tror att det var utanför test-tiden och eventuellt hade testtiden passerat lite när jag tyckte mig se svagt också? Har ni någon erfarenhet av sånt? Om det visar svagt positivt utanför testtiden så borde det vara negativt va? Jag har lite ställt in mig på att det inte tagit sig denna månad.. Vilket ändå känns okej i så fall - nästa ägglossning bör infalla precis kring att vi gifter oss! Lite kul. Samtidigt vore det ju så fantastiskt om det hade tagit sig nu...
Kul att se att vi är några här, och vad spännande med de positiva resultaten!