BIM maj
BIM-tråd
4/5 JosHed
5/5 Stjärnhimmeln
BIM-tråd
4/5 JosHed
5/5 Stjärnhimmeln
BIM-tråd
4/5 JosHed
Jag precis, den kom imorse! Hade det på känn senaste två dagarna pga ont i magen och mensvärk. De två gånger jag plussat har jag ju haft noll symtom, så när jag väl fått symtom så känns det lite kört för min del! men jag hoppas vi båda lyckas få januaribebisar! Då blir de ju äldst i klassen ;P
Hej! Vilket gäng vi är redan. Dagarna fram till äl känns sååå långsamma just nu. 1,5 vecka kvar nu ungefär.
Verkligen! Det segar sig fram xD min men slutade nyss och började testa med ägglossningsstickorna idag. Antagligen inte ägglossning för ens till helgen, men man ska ju börja några dagar tidigare med de digitala! Hoppas tiden går snabbt xD är du en sån som testar mycket gravidtest innan BIM? Jag tänker alltid att jag ska hålla mig men sen så testar jag alltid någon dag innan ändå xD mina två graviditeter har inte visat sig på stickan för ens dagen innan BIM eller BIM men man kan ju alltid hoppas xD
Mina andra två graviditeter tog sig på första försöket så har inte haft så många chanser att testa mycket. Får se hur det blir om det tar några månader nu! Min mens slutade i fredags och jag har nog ÄL lördag kanske! Men då har du kort cykel?
Någon mer som har ägglossning nu? Fick positivt på CB advanced digital (fast gubbe) idag så vi låg lite imorse och ska köra imorgon och söndag med - så hoppas vi någon simmare vill fastna!
Har haft mellan 24-26 dagars cykel innan i livet så brukar ha lite kortare än medel. Får se vad jag landar på denna gången (vet ju inte om det är regelbundet än!)
Hur lång cykel har ni andra?
Spännande! Hoppas du får positivt test snabbt ?? Jag är på dag 12 i cykeln nu
Kan man säga att ägget släppt när man får en sån tempökning efter positivt ÄL-test?