Inlägg från: Tia96 |Visa alla inlägg
  • Tia96

Hjälp! Jobb.

Så sjukt, hade nästan kunnat vara jag som skrivit! Jag plussade idag så väldigt tidigt, men jobbar också som mellanstadielärare sen i våras. Dock har jag bara en visstidsanställning fram till terminens slut så har lite ångest för att söka jobb och veta att jag ska gå på föräldraledigt plus de nya restriktionerna iom corona som dessutom kan innebära att jag inte ens hinner börja innan jag måste gå hem... Förstår dig, men tänker att det bästa ändå vore att börja på nya jobbet eftersom det är dit du ska, så kanske du hinner lära dig lite om nya arbetsplatsen innan du går på föräldraledigt ????

• Tia96

Jag söker nytt, så jag kommer börja i sommar förhoppningsvis, men då är jag ju också runt v 20 någonstans. Så vet inte riktigt iom covid.

• Tia96

Eller hur, jag hamnade på ett jobb där jag var minuter ifrån utmattning och den berömda väggen, så sa upp mig från en tillsvidareanställning, min sista dag där är på torsdag... Plussade som sagt idag, börjar visstidsanställning på måndag och har ångest inför hösten iom covid, förra graviditeten hade jag lätt kunnat jobba hela vägen fram till bf, men nu vet man ju inte alls iom corona...

Skönt att du iaf har ett jobbkontrakt signerat redan, jag ska kämpa för att få signerat ett under våren och sen berätta tror jag...

Svar på tråden Hjälp! Jobb.