Inlägg från: Anonym (i) |Visa alla inlägg
  • Anonym (i)

Är Valentin ett WT-namn?

Snarare ett typiskt zigenarnamn. Valentin, Valentina, Valentino,

Rätt fint faktiskt! 

• Anonym (i)
    Anonym (?) skrev 2021-04-01 08:40:11 följande:

Har du några exempel på sådana "manligare" namn som är wt enligt dig? Men jag antar att vi inte har samma syn på wt, för kan inte förstå hur Lowe inte skulle vara wt. Det är nästan ännu mer wt än t.ex Liam (som alltid tas upp i wt-sammanhang).

Kevin. Hank?
  • Anonym (i)
    trollhona skrev 2021-04-02 00:01:49 följande:
    Finns det folk som på allvar döpt sitt barn till "Hank" i Sverige? Inte Henry utan den engelska smeknamnsformen? 
    Ingen aning. Hoppas inte för det namnet är väldigt fult.
  • Anonym (i)
    Anonym (qwerty) skrev 2021-04-05 18:14:05 följande:
    Det är en markant skillnad på att äga ett par mjukisbyxor (grå eller svarta, av märket adidas eller kappa) och att gå ut med dem när man ska till affären och köpa snabbmakaroner och gula blend för socialbidragspengarna.

LOL, väggcitat och ullared ä inte wt, wt har inte råd att ta någon shoppingresa till ullared. Du tänker på låginkomsttagare, typ undersköterskor. Det är inte samma sak.

Tror att ni ska föra diskussionen här istället Värsta white trash namnet (familjeliv.se)
    Jag går ofta i träningstights eller mjukisar till mitt lokala Ica
    Förstår inte varför någon skulle klä upp sig för en promenad och ett Ica-besök för handla något som saknas?

Herre vad wt, va?
    Fast klär man upp sig för liknande bravader eller sista hundpromenaden för kvällen så är man nog så uptight att man är e skadad istället.
Svar på tråden Är Valentin ett WT-namn?