Inlägg från: Anonym (Tic) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tic)

Vill män från 45 och uppåt ha yngre kvinnor mellan 20-29?

Personligen är jag inte intresserad av ålder. Jag kan äcklas av de som bara kan bli intresserad av ung ålder när de själv är gamla. I min värld blir man intresserad av en person och inte den unga åldern. Själv har jag haft förhållande med yngre & äldre. Mest är det jämnåriga jag dragit till förmodligen, för att vi står lika mentalt och med erfarenheten. Tror inte någon bryr sig om åldersskillnad är nog mer vetskapen om att en del äldre bara söker yngre som får en att må illa. Finns inget charmigt i gubbar som jagar mycket yngre & bara yngre. Likadant med äldre kvinnor som jagar yngre killar. Vad fattas er? Vill man verka yngre? Är man lagd åt pedofil hållet? Har man stannat i utvecklingen? För så tänker jag om de jag ser som aktivt letar väldigt efter mycket yngre än sig själv.

• Anonym (Tic)
    Anonym (Trimmer) skrev 2021-03-31 13:38:42 följande:

Jodå. Kan garantera att det räcker att en man blir kär i EN mycket yngre.

Även om han inte jagar efter unga kvinnor annars.

Stämmer att han tror att han blir yngre om han träffar unga kvinnor. Visst är vi pedofiler (blev själv kallad det här), då kvinnor runt 24 inte är vuxna än.

Om man har något gemensamt med en mycket yngre, så har man helt klart stannat i utvecklingen. Varför kan man inte hitta en kvinna i sin egen ålder?

Har själv haft ett förhållande med en tjej 20 år yngre än mig. Förstår du? Jag blev förälskad i hennes personlighet vi visste inte hennes rätta ålder ibörjan. Jag tänker inte så när jag ser en äldre man med en yngre tjej eller en äldre kvinna med en yngre kille, att det är något fel. Jag ser fel om den äldre mannen ständigt bara söker en ung ålder på tjejerna. När den äldre mannen kommer med ung tjej nr 7 på 3 år, det är då jag får dessa tankar om de stannat i utvecklingen och om de är lagda åt pedofil hållet.
  • Anonym (Tic)

Kan bara tala för mig själv. På dagis var jag kär i en lekkamrat i min ålder. På lågstadiet var jag förälskad i fröken trodde jag tills nya tjejen började i klassen. På högstadiet var jag kär i min klasskamrat. På högskolan blev jag tillsammans med en tjej i min ålder. Som vuxen skaffade jag familj med en jämnårig kvinna. När jag var skild träffade jag en yngre tjej ett tag som var mogen för sin ålder. Nu som medelålders är min livskamrat i min ålder. Det jag menar är att man utvecklas efter åldern & dras till det. Jag skulle inte vilja ha en tjej som är ung som min dotter. Hade inte kunnat få de känslorna då jag hade sett dottern och hennes vän som jämbördiga.

Svar på tråden Vill män från 45 och uppåt ha yngre kvinnor mellan 20-29?