Inlägg från: Anonym (Trimmer) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trimmer)

Vill män från 45 och uppåt ha yngre kvinnor mellan 20-29?

Jag har ofta dragits till äldre, men sen blev jag kär i en tjej som var 20 år yngre. De flesta tyckte att det var fel och äckligt.
    Jag är nog ganska öppensinnad i frågan. Jag går efter hur det känns, om jag tycker om henne. Inte åldern.

• Anonym (Trimmer)
    Anonym (Trimmer) skrev 2021-03-31 10:45:26 följande:

Jag har ofta dragits till äldre, men sen blev jag kär i en tjej som var 20 år yngre. De flesta tyckte att det var fel och äckligt.
    Jag är nog ganska öppensinnad i frågan. Jag går efter hur det känns, om jag tycker om henne. Inte åldern.

Zach Braff från Scrubs började dejta Florence Pugh när han var 44, och hon 23. De fick också liknande kommentarer från folk på sociala medier. Att det var fel och äckligt.
  • Anonym (Trimmer)
    Anonym (Trimmer) skrev 2021-03-31 10:45:26 följande:

Hon var 24, men inte vuxen enligt många här. Hon hade nyss gått ur gymnasiet.
    Och så ifrågasattes det varför jag inte kan hitta jämnåriga kvinnor?

Samma med Florence Pugh. Varför kan hon inte hitta nån jämnårig? Hon svarade att hon hade inte träffat nån jämnårig som det kändes rätt med.
  • Anonym (Trimmer)
    Anonym (Tic) skrev 2021-03-31 13:31:43 följande:

Tror inte någon bryr sig om åldersskillnad är nog mer vetskapen om att en del äldre bara söker yngre som får en att må illa. Finns inget charmigt i gubbar som jagar mycket yngre & bara yngre. Likadant med äldre kvinnor som jagar yngre killar. Vad fattas er? Vill man verka yngre? Är man lagd åt pedofil hållet? Har man stannat i utvecklingen? För så tänker jag om de jag ser som aktivt letar väldigt efter mycket yngre än sig själv.

Jodå. Kan garantera att det räcker att en man blir kär i EN mycket yngre.
    Även om han inte jagar efter unga kvinnor annars.
    Stämmer att han tror att han blir yngre om han träffar unga kvinnor. Visst är vi pedofiler (blev själv kallad det här), då kvinnor runt 24 inte är vuxna än.
    Om man har något gemensamt med en mycket yngre, så har man helt klart stannat i utvecklingen. Varför kan man inte hitta en kvinna i sin egen ålder?
  • Anonym (Trimmer)
    Anonym (Tic) skrev 2021-03-31 14:46:17 följande:
    Har själv haft ett förhållande med en tjej 20 år yngre än mig. Förstår du? Jag blev förälskad i hennes personlighet vi visste inte hennes rätta ålder ibörjan. Jag tänker inte så när jag ser en äldre man med en yngre tjej eller en äldre kvinna med en yngre kille, att det är något fel. Jag ser fel om den äldre mannen ständigt bara söker en ung ålder på tjejerna. När den äldre mannen kommer med ung tjej nr 7 på 3 år, det är då jag får dessa tankar om de stannat i utvecklingen och om de är lagda åt pedofil hållet.
    Jag tänker inte heller så. Och som jag skrev tidigare, jag går inte efter åldern, utan hur det känns. Jag blir ju kär i henne, personen.
    Men de flesta tycker att det är fel med sådana som dig och mig.
Svar på tråden Vill män från 45 och uppåt ha yngre kvinnor mellan 20-29?