Han har gjort annan tjej med barn
Men vad finns ens att fundera över?
Su skriver ju själv att du var dum nog att ta tillbaka honom och ändå sitter du överväger att förlåta honom ÄNNU en gång?
Hur tänkte du nu?
Men vad finns ens att fundera över?
Su skriver ju själv att du var dum nog att ta tillbaka honom och ändå sitter du överväger att förlåta honom ÄNNU en gång?
Hur tänkte du nu?
Tack för alla svar, allt stöttande från er sida. Jag har faktiskt pratat med henne nu idag i telefon. Är sjukskriven den här veckan.. Jag bad henne att inte berätta för min kille att vi pratat då han blev helt vansinnig sist jag tog kontakt med henne. Hon sa att hon inte ska säga någonting till honom men att jag inte bör bry mig om hans behov. Jag ifrågasatte hur hon kunnat bete sig såhär mot mig och hon bad igen om förlåtelse men hade ingen bra förklaring att ge mer än att hon varit förälskad och haft svårt att sätta gränser för dem. Hon sa att graviditeten var oplanerad och att hon varit mycket förvirrad i detta. Enligt henne har han aldrig gjort slut med henne eller någonting utan har alltid hört av sig till henne. Tydligen var hon i en relation med barnens pappa där han pushat henne att lämna. Min kille och hon har tydligen rest tillsammans. Till mig har han sagt han varit på föräldrarnas landställe. Där har de också tydligen varit tillsammans. Han har velat träffa hennes föräldrar och syskon osv. Hon har aldrig fått intrycket att han lekt med henne. Hon mår jättedåligt gentemot mig och sitt ex och säger att jag och han förtjänar bättre. Hon har varit tveksam till att leva med min kille. Men Han har tydligen diskuterat förlovning med henne och sagt han vill flytta ihop så snart som möjligt!!! Och tydligen är det bara fyra månader kvar på graviditeten. Han ska vara hos henne några dagar. Hon sa hon tycker jag ska gå vidare och träffa någon annan.
Menade alltså när han skulle komma hem för att ordna med allt praktiskt. Men jag ska imorgon när jag är tillbaka på jobbet själv skriva på skilsmässopapper och skicka in. Tänkte också på det här med papper kring lägenheten, om man ska sälja den. Ska kontakta en mäklare. Behöver ju också gå vidare med mitt liv nu. Ska gå och prata imorgon! Det känns som ett första steg på vägen.