Inlägg från: Anonym (Bryt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bryt)

Han har gjort annan tjej med barn

Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 15:02:37 följande:

Ja du har rätt, han har ljugit ordentligt för mig flera gånger nu. Ikväll ska jag ställa honom mot väggen och fråga vad han egentligen vill med den här relationen. Han får faktiskt välja nu, antingen bryta med henne eller så förlorar han mig.

Vill du verkligen vara med en man som inte tar ansvar för det barn han är pappa till? Skulle min man ha barn utan mig skulle jag bryta med honom om han tog avstånd från barnet.

Oavsett vilket så kommer han aldrig sluta vara otrogen. Han kommer inte brytamed den här kvinnan. Även om han säkerligen är mycket övertygande om att det bara är dig han vill vara med. Hur kan du fortfarande tro på honom? Nej, gå vidare. Gå inte med på att spendera mer tid på en sådan otrogen lögnare.
  • Anonym (Bryt)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-04-04 10:04:17 följande:
    Jo men han visar tydligt vem han vill vara med! Igår hade han lagt upp bilder på henne och hennes barn på Instagram där de varit på påskäggsjakt. Och en bild där man bara ser deras händer och de håller hand och han har skrivit #vi# och ett rött hjärta. Han TOTALT skiter i mig trots att han VET att både jag, mina vänner, min familj, hans vänner och hans familj kan se det där. Har inte ens velat outa detta själv än för precis hela världen. Mitt liv är förstört och han skiter totalt i det. Han har inte ens hört av sig till mig eller nånting.
    Du har vetat i flera år att han skiter i dig. Jag förstår att det känns jobbigt men det borde inte komma som en överraskning. Var glad istället, att du äntligen slipper honom.
Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn