Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Han har gjort annan tjej med barn

Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 14:29:20 följande:
    Känns så hemskt bara när man lagt ner hela livet på en person ... Kan man vara kär i två personer samtidigt? Han säger aldrig till mig att han älskar mig längre ... det var längesen. Känns så sjukt att han säger det till henne trots att hon gjort detta mot honom.
    HON gjort detta mot honom?
    Snälla ts, de har älskat med varandra och gjort ett barn tillsammans. Hon bär hans barn i sin kropp. 
    De kommer att samsas och ta hand om ett barn i tjugo år framöver, minst. Sedan kommer barnbarn och släktgemenskapen kommer finnas för alltid.
  • Anonym
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-30 16:46:41 följande:
    Han har valt henne känns det som lite... jag sa till honom att han inte behöver komma hem om han tänker åka till henne i påsk. Och att det är slut i så fall... Han sa att han kan vara hos sin pappa från och med idag men stod fast vid att han ska vara där. Så tror det är bäst vi går isär nu. Han ska hämta lite ombyten. Det känns så jobbigt :(

Jag är tydligen inte värd någonting för honom. Som om han valt en annan tjej bara för att hon blivit med ett barn han inte vill ha och då skyller han på det ungefär...
    Det kommer inte dröja länge förrän han är otrogen mot henne också
Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn