Han har gjort annan tjej med barn
Han har gjort sitt val för länge sen, och det är inte du.
Vad är ditt val nu?
Han har gjort sitt val för länge sen, och det är inte du.
Vad är ditt val nu?
Ok, det var vad hon tyckte... men nu är frågan... vad tycker DU?
Tänker du vara kvar med skithögen?
Han har inte valt henne för att hon blivit med barn.
Han har hållt fast vid henne i flera år, och väljer henne TROTS att han inte vill ha barn.
Dig vill han inte ha alls, och har inte velat sen han träffade henne.
Hur kan du vara så blind?
Men hur ska det förhållandet funka när han inte vill ha barnet men ändå fortsätter träffa henne?
Jag vet faktiskt inte hur jag kunnat vara så blind men han har ju ändå försökt få mig att lita på honom, att han begått misstag och lärt sig utav detta. Har varit för snäll antagligen. Så svårt att se att det här är en sida av Honom. Vårt förhållande har varit perfekt tills detta hände när hon kom in i bilden.
Han var alltid snäll och omtänksam mot mig innan. Vi hade närhet och vi levde vårt gemensamma liv. Sedan hon kom in i bilden har jag sett sidor hos honom som chokat mig. Han blev förändrad som person och brydde sig dessutom inte lika mycket om mig. Hon borde ha satt ner foten när hon visste att han var otrogen trots att han är gift och inte hållit på trigga igång saker. Men såklart samtidigt borde han aldrig ha nappat på det om han ville vara med mig.
[quote=81039872][quote-nick]Anonym (X) skrev 2021-03-30 17:39:38 följande:[/quote-nick]Han vill ha henne (flytta ihop och förlovasig) så mycket att han till och med vill ha barnet, även om det inte var planerat.
Nej. Det var inte perfekt, men du har kunnat tro det tills han visade vem han faktiskt var.
Du har rätt, du förtjänar inte det här, men fortsätter du stoppa huvudet i sanden så får du skylla dig själv.
Allt härifrån kan bara bli värre om du inte inser verkligheten och släpper taget.[/quot
Jag ska inte stoppa huvudet i sanden mer