Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Han har gjort annan tjej med barn

Tror han vill ha kakan och äta den. Han vill ha dig som fru och barn med dig. Sen vill han ha nån vid sidan av utan måsten och krav

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-30 04:47:27 följande:

Vi pratade igår... känns ännu värre nu. Vi pratade genom allting verkligen. Han har berättat att han aldrig någonsin varit otrogen mot mig tidigare innan detta eller med någon annan. Jag bad honom berätta allt från början till slut. De hade träffats på en kryssning. Hon var där med hela sin familj och han var på svensexa för en nära vän till oss. De hade träffats första kvällen och han hade varit otrogen där och då. (Hon hade tydligen gått av när de kom fram för hon har släkt på andra sidan skulle på nåt bröllop eller vad det var så det var ? bara ? en kväll). Sedan hade de aldrig brutit kontakten mer än när de har bråkat. Kul. Han känner hennes barn jättebra. Han har även träffat hennes familj men de har då sagt de är vänner.

Nu har han sagt att han inte kan bryta kontakten med henne i och med barnet. Han har legat sömnlös pga barnet men har släppt det, då all makt ändå ligger hos henne och att hon gjort tydligt för honom att hon kommer inte göra någonting åt det. Han har även sagt att han kommer att åka till henne i helgen och vara där.

Han säger att han aldrig sagt något illa om mig till henne eller till någon annan. När jag pratade med henne förra året fick jag intrycket av att hon mådde mycket dåligt över situationen och skulle bryta med min man. Jag var arg på henne och skällde ut henne. Hon sa förlåt till mig och erkände att hon hade starka känslor för min sambo men skulle släppa honom. Det gjorde hon ju aldrig.

Han sa igår att han kommer att vara bunden till henne nu och att jag förtjänar bättre för han kommer att behöva lägga all sin tid och energi på att vara pappa. Han sa att vi kan bo isär och fundera på vad vi vill. Han grät och sa förlåt och att han är ett svin. Vi grät tillsammans hela kvällen igår. Ångrar nästan vi pratade om detta för känns inte bättre nu. Han sa han kan bo hos sin pappa så länge i ett rum där om jag vill. ;( jag frågade honom varför han helt plötsligt skulle engagera sig i barnet. Då sa han att han inte kan skita i ett barn bara sådär och att det inte är snällt mot mig att uppehålla min tid. Jag frågade honom om han ska fortsätta med henne och då sa han att han är i chock fortfarande över barnet och inte hunnit tänka så långt. Så antar att han gjort sitt val...

Jättehemskt! Beklagar det du varit med om.

Men han är tydlig.

Han har valt henne och lämnat dig. Vilket är tur för dig för vem vill vara med en person som behöver älskarinna vid sidan av?

Han gråter inte för att han inte vill bli pappa eller för att han känner sig tvingad att vara med henne. Han gråter för han är ledsen över att han sårat dig. Men känslorna är hos henne inte hos dig. Tyvärr.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-04-04 10:04:17 följande:

Jo men han visar tydligt vem han vill vara med! Igår hade han lagt upp bilder på henne och hennes barn på Instagram där de varit på påskäggsjakt. Och en bild där man bara ser deras händer och de håller hand och han har skrivit #vi# och ett rött hjärta. Han TOTALT skiter i mig trots att han VET att både jag, mina vänner, min familj, hans vänner och hans familj kan se det där. Har inte ens velat outa detta själv än för precis hela världen. Mitt liv är förstört och han skiter totalt i det. Han har inte ens hört av sig till mig eller nånting.

Fy faaaan

Förstår det måste kännas tufft!

Men tänk såhär du behöver gå igenom sorgfaser i 1 år nu

Sen kommer allt klarna när du är igenom dem och då kan du se på detta mer objektivt

Hans förhållande kommer inte hålla. Bebisen kommer vända upp och ner på deras liv. Men just nu är han på rosa moln. Att vara kär är som att vara manisk han ser inte det dåliga just nu utan går helt på känslan
  • Anonym (Hmm)

Har en fråga

Ni har inga gemensamma barn el?

Ville han ha barn?

Försökte ni?

Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn