BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Jajamän! Va precis uppe på toa, känner mig supersvullen när jag är uppe och går.
Ska försöka sova nu.. Om det går :)
Jajamän! Va precis uppe på toa, känner mig supersvullen när jag är uppe och går.
Ska försöka sova nu.. Om det går :)
Skulle såklart citerat dig och Knas2 och inte Knas inlägg två gånger. Dumt att man inte kan redigera sitt inlägg eller ta bort det och lägga ett nytt.
Vaknar också på nätterna, men mest för att jag är kissnödig. I natt var jag uppe två gånger haha. Lyckades dock somna om direkt efter toalettbesöket båda gångerna.
Jag vaknar dock ofta innan klockan ringer, men nu går det lättare at somna om än för några veckor sedan. Vi har precis bytt säng också, vår förra var extremt obekväm. Så den nya sängen har nog hjälpt en del. Hoppas ditt går över snart också. Vilken vecka är du i nu?
Vad menar du med din kommentar Lilant?
Ser inte att du har fyllt i ditt BF-datum, ska du gå med i gruppen?
En annan grej, som är lite tråkig, är att mitt intresse för närhet just nu nästan är nere på 0. Känner mig varm, svullen och trött hela tiden. Inte alls sugen, helt enkelt. Någon annan?
Haha jag har inte heller några större symtom, är inte illamående och är lika mycket närhetssökande som vanligt (om inte mer)! Är så olika för alla ju <3
Åh nej, hoppas inte på en sån!! Kommer inte kunna göra annat om dagarna då hahahah
Jag har inte heller så mycket symptom. Denna vecka har jag mest haft "mensvärk" vilket gjorde mig orolig men sen läste jag att det kan vara så i just vecka 8. Som VirrePirre06 skriver är ju alla graviditeter olika, så symptomen varierar nog också väldigt mycket från person till person. :)
Jag är inte så trött vilket gör mig orolig haha. Ligger iofs och vilar nu. xD Vissa dagar är jag inte speciellt hungrig och andra dagar, som idag, känns det som att magen inte har någon botten. Så det verkar vara väldigt olika det här. :)