BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Ja men precis! Om jag förstått det rätt så kan de vända sig i sidled men fortfarande med huvudet neråt. Känns häftigt att de vänder sig automatiskt och redan ställer in sig på att komma ut! :O
Ja! Jag känner likadant. Ibland känns det som att min tös både boxar och sparkar samtidigt i diagonalen! Hahahaha! Sjukt.
Jag är hemma sen i augusti! :D Hade smått panik över det först under sommaren men är nu sjukt tacksam för att inte behöva gå till jobb. Kroppen får ju sig en rejäl omgång av graviditeten och jag vet inte hur alla kvinnor som fortsätter jobba länge orkar det.Vissa gör det trots att de har flera barn att ta hand om hemma... Sjuuuuuukt starkt!
Har till och med tänkt att OM man har lyckan att bli mamma till ett till barn i framtiden så kommer jag definitivt gå några veckor tidigare än de 10 dagar av föräldraledighet man tar ut via försäkringskassan före BF. :P
Ja det är ju helt fantastiskt när man tänker på det! Att det funkar liksom. :)
Åh vad skönt att det känns bra nu då. Ja man är ju lite sliten, helt klart... Jag tycker det känns så bra att äntligen hinna vila och göra sånt jag/vi inte hunnit här hemma. Eller hur, att vara gravid och dessutom redan ha ett eller flera barn... omg! Superkvinnor alltså.