BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Vilka fina bilder och babymagar! Vad tiden flyr, inte långt kvar till december om man tänker efter :)
Tänkte kolla med er hur ni mår? Jag går in i vecka 28 den här veckan och mår bra men har märkt att jag börjat få humörsvägningar, kan skifta mellan vara på normal humör till att bli orolig/nojja allmänt för typ ingenting vilket inte är likt mig. Men hade även så under första trimestern sen så försvann det helt under andra trimestern men nu börjar det krypa igen. Har läst att gravidhormonerna kan komma tillbaka och ställa till det. Hoppas att det inte gör det för att stanna kvar!
Jag är i vecka 28 sedan några dagar och känner också humörsvängningar! Mest att jag blir lite gråtmild. Det kan komma nån dag och sen försvinna i flera dagar, så det är inte hela tiden.
Psykiskt är det lite tungt eftersom jag hade mitt första samtal angående kejsarsnitt igår, det gick inte dåligt direkt men inte som jag hade tänkt mig heller. Så igår hade jag lite tunga tankar. Fysiskt mår jag hundra ggr bättre än innan Lactulosen välsignade mitt liv, och jag hade den där hemska magvärken och knappt kunde gå. Så det är både bra och dåligt, men jag försöker ladda om inför nästa samtal om några veckor!