Fjaril90 skrev 2021-08-16 11:58:41 följande:
Skönt att det bara inte är jag som inte uppskattar sånt haha. Förstår såklart att man kan göra det, speciellt om man är ett tight tjejgäng kanske som gör det för varandra och har dunderkoll på vad de andra gillar osv men jag har mest dudes som vänner och väldigt utspridda både gruppmässigt och i landet så njäää not for me haha
Skicka gärna listan om du hittar den och den känns relevant till vinter också :)
Absolut, jag skulle inte bli arg om mina närmaste vänner planerat förstås, men hade ändå velat ha det väldigt litet. Nu bor dom minst 100 mil bort tyvärr. :p
Här är den, det finns med kläder för vintertid. Det var en kortare lista än jag mindes, haha. Men jag gillar det ändå, är inget fan av köphetsen som blivande föräldrar verkar utsättas för. Vi kommer få kläder från svärföräldrarna också, som går i arv från min sambo och hans bror, bara för att det finns kvar och det är skönt att slippa köpa så mycket. Vi ska ha en tjej, men jag tror kläderna säkert är ganska unisex. Vill ändå försöka klä ungen neutralt, men skulle det bli lite specifika "pojkkläder" i början så får det vara så. :D
rullavagn.nu/artikel/storlek-50-eller-56-vanliga-misstag-nar-du-valjer-bebisens-forsta-klader/