Grapefrukt89 skrev 2021-07-17 22:51:43 följande:
Nej... Men tyvärr är vissa vagnar så sjukt "trendiga/populära" att tillverkarna typ vet att de kommer säljas ändå. Dock säljs lite äldre utgående modeller för ca 7.000 ibland på sånna affärer. Men dem vi då kunde se som var på rea var för tunga jämfört med de andra modellerna... Vi bor 3 våningar upp UTAN hiss... Så vi behöver kunna lyfta ner vagnen i vårt barnvagnsförråd eller ta upp delar av vagnen till lägenheten utan problem. Därför blev vi väldigt begränsade i vilka som passade bäst.
Åh! Ja, ibland kan man inte motstå helt enkelt!! Förstår verkligen!!
"Råkade" köpa 2 bodys igår på lindex-rean på nätet + några små strumpor som va så förbaskat söta. Jag och sambon skulle ju inte köpa nåt än... ops... :P
Ja det är ju så. :/ Jag förstår! Det är ju värt pengarna att få tag på en som funkar till ens behov också såklart, man ska ju inte ha sönder ryggen eller så.
Vad kul, det är så roligt att ha det hemma och titta på det! Så litet och gulligt. Jag tror vi kommer få en stor unge så jag vågade inte köpa minsta storleken haha, den var så mini! Tog 2-4 månader istället. :'D