VirrePirre06 skrev 2021-06-16 20:07:43 följande:
Fick reda på idag att jag eventuellt måste gå hem I v.20, känns ju inte så roligt :/ Jobbar på en gruppbostad med funktionsnedsatta, alla är dock vaccinerade men har sina egna jobb som dem kan dra med sig smitta hem. Ska ha möte med min chef och hr och göra en riskbedömning så får vi väl se :O Men vad tusan ska man göra i 20 veckor, och 80% i lön är väl hyfsat med ändå tråkigt haha
bananmilkshake skrev 2021-06-16 21:24:08 följande:
Man skaffar hobbies. ;D
Finns SÅ mycket kul att pyssla med hemma! Konst, bakning, små renoveringsprojekt, måla om möbler, sticka, sy, måla, göra smycken, läsa, lära sig göra grejer i lera, osv.
Säg till om du behöver mer hantverkstips, haha! Jag är en mångsysslare och har alltid massa projekt på gång hemma. :)
För mig vore det en dröm att få gå hem i vecka 20 haha. Finns alltid något att pyssla med hemma. :) Jag är kreativ och skriver mycket, så att bara få göra det i 20 veckor skulle vara underbart. Gillar även att läsa, kolla på serier, baka m.m. Men alla är vi olika. :)
Har sjukt svårt att fokusera på jobbet just nu och vill bara vara hemma. Idag glömde jag t.ex. bort ett möte med en kollega. Gravidhjärna skulle jag tro. Det går bra nu! :p