bananmilkshake skrev 2021-10-10 11:37:20 följande:
Ja herregud vilken känsla att kunna andas helt plötsligt?! Haha. Jag har också den känslan, plus att det verkar som mina sammandragningar minskat. Vet inte om dom triggades av att hon ålade fram och tillbaka så mycket men nu ligger mer på samma ställe. Eller så har kroppen bara slappnat av. :)
Åh, typiskt! Gör du knipövningar förresten? Jag tänker ibland att jag borde... men orkar inte med alla måsten som kommer med en graviditet? Vet ju att det är stor risk även vid kejsarsnitt eftersom det mest är tyngden av graviditeten som kan slappa till det men alltså jag orkar inte.
Vad skönt att du ska få vara hemma och vila nu. Det är du verkligen värd.
Mina sammandragningar har också minskat mycket det senaste. Det känns skönt.
Jag borde också göra knipövningar. Men inget jag prioriterar, dock har det hänt att jag skvätter vid nysningar, så alltså borde jag.
Någon mer som börjat snarka? :) Nu i tredje trimestern snarkar jag plötsligt mycket och högt.
Min sambo säger att det görs genom väggar haha. Har aldrig snarkat förr, men nu vaknar jag ibland av mina egna snarkningar och även i vaket tillstånd andas jag väldigt djupt, ibland så det låter som att jag sover :)