Liberalernas högersteg.
Kommer vi få en synkronisering med SD nu?(Ala KD)
Kommer vi få en synkronisering med SD nu?(Ala KD)
Vet faktiskt inte. SOM-undersökningen gjordes före söndagens beslut att Liberalerna ska sätta sig i knät på Sveriges mest antiliberala parti.
Vet faktiskt inte. SOM-undersökningen gjordes före söndagens beslut att Liberalerna ska sätta sig i knät på Sveriges mest antiliberala parti.
Det går snabbt nu. Vem hade anat att vissa Liberaler så snart skulle komma ut som HBTQ fientliga?
Man hade hoppats att det var ett aprilskämt med det är det inte. Efter helgens omröstning tvingas nu Liberalerna sälja ut t-shirts med detta budskap till halva priset. Frågan är dock vem som skulle köpa t-shirts med ett budskap som är passé för Liberalerna?
liberalerna.felestad.se/rea/t-shirt-med-retrotryck
Man hade hoppats att det var ett aprilskämt med det är det inte. Efter helgens omröstning tvingas nu Liberalerna sälja ut t-shirts med detta budskap till halva priset. Frågan är dock vem som skulle köpa t-shirts med ett budskap som är passé för Liberalerna?
liberalerna.felestad.se/rea/t-shirt-med-retro...
Jag hör dig, men man måste ställa sig frågande ändå om det inte är ett aprilskämt ändå.
För om inte så berättar det hur att det är mer illa ställt med L än vad man kunde tro.
Jag hör dig, men man måste ställa sig frågande ändå om det inte är ett aprilskämt ändå.
För om inte så berättar det hur att det är mer illa ställt med L än vad man kunde tro.
Jo, jag ser, men det är bara för otroligt för vara sant, men svaret är att det är sant, det är ju uppenbart med den tiden.(Om nu de inte havererade i sitt skämt och startade det fel dag )
Kanske man ska köpa sig en sådan tröja och gå på L-möten och visa upp sig, den ironin kan nog vara svårt för dom att hantera.
Med tanke på utvecklingen redan, så inom ett år är L 100% synkroniserade med SD och ala KD.
En bra och viktig text.
Maria Schottenius: Tur att inte mamma lever och får se liberalerna bryta med sin egen historia.
www.dn.se/kultur/maria-schottenius-tur-att-inte-mamma-lever-och-far-se-liberalerna-bryta-med-sin-egen-historia/
En bra och viktig text.
Maria Schottenius: Tur att inte mamma lever och får se liberalerna bryta med sin egen historia.
www.dn.se/kultur/maria-schottenius-tur-att-inte-mamma-lever-och-far-se-liberalerna-bryta-med-sin-egen-historia/