Fler som vill bli gravida efter mf och vill följas åt?
Nu vågar vi tro på det :D
Nu vågar vi tro på det :D
Grattis!!! När är bf?
Det gick dåligt för mig med. Fick mens på ÄL+7. Har någon erfarenhet att kort lutealfas eller att förlänga lutealfasen? Är ju inte möjligt att bli gravid annars
Jättestort grattis vad roligt!! :D Ingen tvekan där inte! Hur många försök tog det dig från ditt missfall till du blev gravid igen?
Sån är jag också! Sitter alltid dagarna i ända och googlar gravidgrejer, tittar också in på min cykelapp flera gånger om dagen för att se om det gått en extra dag än haha!
Eller jag var sån innan missfallet. Totalt besatt av allt vad gravid och bebisar hette. Nu efter har jag istället haft svårt för att söka på gravidrelaterat för jag blir ledsen och det knyter sig i magen över att ha förlorat en graviditet. Istället för allt roligt och spännande drar tankarna iväg om det skulle bli samma historia igen så jag kan inte njuta på samma sätt av planerandet.
Visst dyker det upp solskenshistorier, men mest tråkigheter. Och man relaterar ju till vad man vet.
Haha. Jag är tydligen inte ensam om att kolla min app flera gånger om dagen. Fler som räknat ut sitt eventuella bf (mer än en gång)?
Idag är jag på bim-1. Allt går bra. Jag känner mig oroväckande lugn faktiskt och nojar ingenting över att jag skulle få missfall nu. Jag tror inte jag kommer få det och skullde det bli så så tänker jag inte lida för det nu. Jag vill vara glad och lycklig och titta på nappar och barnvagnar :) Min man och jag har paktat och lovat varandra att vi ska njuta. Skulle någonting hända ska vi inte känna oss "dumma" för att vi trott på detta. Har bokat vul i 6+3. Och jag tänker så att om jag får välja på att må dåligt i 2,5 vecka eller bra i 2,5 vecka så tar jag bra alla dagar i veckan. OCH DET ÄR SÅ SKÖNT. Så, jag önskar innerligt att samtliga här blir gravida inom kort och att det går bra och att ni vågar njuta av graviditeten <3 Förhoppningvis kan vi peppa varandra till det snart :)
Vi försöker på egen hand. Måste vänta 6 månader nu om det inte tar sig innan vi får hjälp. Tack, hoppas också det känns bättre när jag slutar blöda. Stort grattis till dig!
Spännande ni som testar! Hoppas Fiakakan att det blir starkare!