Hokuspokusan skrev 2021-04-08 17:04:48 följande:
Tack!! <3
Precis, det behöver ju inte betyda att det inte är nåt men känner mig inte på topp just nu. Käre mens, ska du komma så kom an då. Omedelbums. Men de va väl skönt om det inte skulle bli nåt, så inte stackaren fyller år sist på året. Haha.
Hahah! Ja. Ja nu vet jag inte hur alla andra gör eller hurvida man ska ha det i sig minst antal timmar för det ska bli bra, eller ta sig. Har aldrig hittat en bra studie som faktiskt stödjer den teorin. Eller ananas ska göra så förlossningen kommer igång. Den testade jag och gick över 14 dagar ändå. :p
Jag går alltid o duschar efteråt, men känner mig inte fräsh öht efteråt för allt kommer ju inte ut. Tycker man luktar mer Down under,(eller snabbare under dagen) om man myser te't.
Förstår det. Varenda dag är ju som tortyr när man väntar. Man vill bara veta om det tagit sig eller inte. Om mensen ska komma eller inte. Om man ska få gå hem från jobbet i december eller inte... :)
Alltså, jag vågar inte duscha förrän dagen efter (har barn hemma så vi får inte till det förutom på kvällarna). Är väl säkert för nojigt av mig men vill liksom inte trotsa tyngdlagen utan att de ska få simma omkring ostört i några timmar. Springer iallafall upp och kissar en snabbis, haha.