Fler som vill bli gravida efter mf och vill följas åt?
Med risk för att låta manisk så är tipset (som funkade för oss, absolut inte alla som klarar och vi är medvetna om eventuella risker) ha sex i 6 dagar i sträck.
Jag vet inte hur vi orkar, men jag använder Flo appen (irrelevant för hyr man orkar men ja. Haha). Reggat sedan jag tog ur spiralen i november. Haft cykel på 30 dagar och mens i 4 dagar, regelbundet när jag inte haft spiral. Har kört med ÄL stickor när den visar runt det datumet jag har ÄL så kör vi på.
Det blev ju kaos iom min ÄL "Vecka" blev när jag jobbade kväll/natt så då va man inte jättesugen när man kom hem..
Har du tempat länge? Det är nåt jag skulle kunna tänka mig att göra efter barn. Verkar ändå rätt bra metod.
Här är det maken som jobbat kvällar relativt ofta och jag som är kvällstrött.
Började tempa första gången jag fick missfall och sen blev jag gravid så tätt inpå, slutade tempa ett par månader in i graviditeten. Försökt tempa vid ett par olika tillfällen, men sonen kommer in mitt i natten och rubbar sömncykeln för att kunna få till det bra. De tcp senaste månaderna har jag dock lyckats tempa riktigt bra. Börjar få in en bra rutin nu. Jag vägrar hormonella preventivmedel så NC och kondom passar mig utmärkt, och maken har aldrig klagat. :)