September1518 skrev 2021-11-10 12:56:25 följande:
Tiden har verkligen flygit iväg för mig! Hur går det för dig? Har du börjat känna av några symptom? :) Är du gift nu förresten och gick det bra att dölja? :D Jobbet kommer ordna sig, tänker de långsiktigt så är det dessutom super att ha någon som verkligen vill vara där även om du försvinner en stund.
Nu är jag i vecka 30+4 så nu är det nedräkning på riktigt, så spännande! Skönt att vara gravid över jul och nyår, känns som tiden kommer gå mycket snabbare. Snart har vi vår bebis här, längtar så mycket! Bebisen är i alla fall vild nu, sparkar väldigt mycket och hårt!
Hej!
Notifikationerna verkar ha varit av!
Wow, det är ju helt fantastiskt vad långt du kommit! Så nära!! Bara vara några veckor kvar nu och som du säger går ju kul och nyår så fort. Wiiiiiehooo <3 Har du kunnat vara lite mer trygg när du känner barnet röra på sig eller hur har det varit för dig den senaste tiden med oro och så? :)
Ja, jag är i vecka 16 nu och mådde så illa typ hela dagarna fram till typ vecka 14, sedan dess har det varit bättre. Men det var lite skönt att känna tydliga symptom med tanke på att man nog är mer orolig när man har varit med om att ett MA just och speciellt för mig där jag hade symptom trots att graviditet avstannat.
Ja, jag är nu gift och berättade för tre nära vänner på bröllopsdagen trots att jag bara var i vecka 7. Kändes skönt!
Jobbet har jag börjat på nu för en månad sedan och de känns bra, det går att dölja någorlunda men nu börjar det se ut som jag är någon som fikat lite väl mycket på senaste? Magen putar ut och jag får sitta ner med uppknäppta byxor. Men eftersom jag är ny tror jag inte det märks ännu. Tänkte berätta när det gått ca 20-22 veckor om det inte syns för mycket innan.
Hoppas det går bra för alla er som kämpar vidare <3 <3