Fler som vill bli gravida efter mf och vill följas åt?
Hoppas det bara är för tidigt för att testa! När fick du plus senast?
Åh Gud vad svårt det där!! Inte kul att inte trivas samtidigt som det är väldigt skönt inför en mammaledighet att ha bra föräldrapenning och säkerheten att gå tillbaka till. Då kan du söka nytt jobb när du kommer tillbaka eller under sista mammalediga tiden. Men som du säger är det ingen som vet hur lång just din resa kommer bli. Jag hoppas du blir gravid snarast och sen för er efterlängtade bebis! Men man vet ju inte om det blir så. Jättesvårt att svara på. Men om du ändå trivs just nu, även om du är supertrött på jobbet, och anledningen till att du vill sluta mest är pga att det inte fungerar med barn skulle jag i samma sits stanna kvar och leta nytt jobb under eller efter mammaledigheten.
Vad säger din partner om de här funderingarna? Kanske sätta en månad att är du inte gravid tills dess då söker du nytt och säger upp dig.
Han tycker jag ska vara kvar för att det är ekonomiskt bra, men samtidigt känns det som jag offrar mig lite, då jag inte bara är supertrött på det utan inte trivs heller och det tar tid nu.
Ja, man kanske får sätta en deadline som du säger. Tack.