Fler som vill bli gravida efter mf och vill följas åt?
Jag hoppar in här jag också, inte hunnit läsa ikapp allt från trådstart men ska göra det :) kändes trevligt med en grupp där andra är i samma sits.
MF här och blödning i över 3 veckor men bara att vänta. Tanken är att börja på nytt försök så snart ÄL är igång (känner mina tydligt men ändå köpt hem ÄLtester eftersom jag inte är hundra på hur kroppen kommer bete sig efter MF) och ett gäng gravtester för kommer ju inte lita på en blödning på BIM igen om jag är extra hormonell..
Testade neg dag innan BIM för den här graviditeten och sen kom genombrottsblödning på BIM som jag då självklart trodde var mensen, var lite kortare än normalt dock och jag hade betydligt mer pms än jag brukar och var fortsatta symptom efter blödningen inser jag ju i efterhand. Inte allt för långt efter pillerstopp så när jag sen började få sparsamma blödningar igen kort därpå tänkte jag först det är kroppen som ännu inte är i fas men när det var lika efter x antal dagar testade jag och får positivt med för lågt antal veckor. Var in veckan efter och konstaterat MF. Det kom i ca v 6.