Hallonglass91 skrev 2021-06-21 21:19:14 följande:
Åh, känner också med dig. :( Så jobbigt med din bästa kompis. Hoppas du blir gravid snart!
Vi hade också vårt MA i mars och graviditet lyser även här med sin frånvaro. Men det kanske inte är kört ännu för dig denna månaden, håller tummarna.
Tack! Hoppas du blir gravid snart! Mars är ju inte länge sen men herregud vad det känns som en evighet ibland.
Rårakan skrev 2021-06-22 08:09:55 följande:
Känner igen mig i det du skriver. Har också människor runt om med stora magar som jag också skulle ha haft nu och det är jobbigt... Fick mf i vecka 13 så det normala under lång tid var att vara gravid och att inte vara gravid känns tomt både fysiskt och mentalt. Hade någonstans trott att jag skulle bli gravid på direkten men har precis haft andra mensen efter mf. Vi får kämpa på! Nu är nästa ÄL på midsommar så det kan bli en utmaning med barn och bekanta runtomkring hela tiden :)
Usch, lider med dig. Trodde nog också att jag skulle bli gravid direkt eftersom jag haft lätt tidigare. Känner mig lite naiv. Men som du säger, vi får kämpa på. En extra utmaning för dig att hitta tid i midsommarkaoset, haha!