Pussan skrev 2021-04-02 23:30:05 följande:
Jo, det kan absolut kännas sexigt när jag röker, OM jag vet att jag ser bra ut just då. Dvs håret i något så när ordning, lite raffiga kläder, röda naglar och läppar...... och så lutar jag huvudet lite bakåt och blåser röken uppåt. Det är väl rätt klassiskt.
Jag gillar också att röka när jag onanerar. Eller rättare sagt det var från början tvärtom, när jag hade flyttat hit och fått min balkong där ingen ser mig. Då kunde jag vara naken varma sommarmorgnar när jag åt frukost och sedan när jag gick ut och tog ett bloss på balkongen. Helnaken i sommarvärmen....jag började snart smeka lite medan jag rökte och det utvecklades rätt fort. Numera är det en ritual varje morgon att jag onanerar medan jag röker efter frukost-ciggen.
Låter väldigt sexigt måste jag säga.
Och jag håller med... nyvaknad och osminkad och håret på ända med en cigg och en kopp kaffe... nja, inte särskilt sexigt. Säkert gott och nödvändigt på morgonen, men inte sexigt.
Dåret fixat... snygga kläder... och framför allt - nagellack och läppstift.
Att ha målade naglar som håller ciggen är väldigt viktigt... och läppstift som omsluter ciggen också. Handlar mycket om kontraster - "vita tänder"/läppstift/tjock rök...
Gärna mörk färg... kanske även svart.
Varför är det klassigt sexigt när man blåser röken uppåt?
Skulle du kunna tänka dig att killen sticker in kuken i missionären medan du röker?