Killar som är bi/binyfikna
Jag har gärna sex med en man igen. Det var längesen jag hade det nu. Vi sög och runkade varandra väldigt ofta, men ingen penetration, tyvärr. Det skulle jag vilja testa på.
Jag har gärna sex med en man igen. Det var längesen jag hade det nu. Vi sög och runkade varandra väldigt ofta, men ingen penetration, tyvärr. Det skulle jag vilja testa på.
Jag har ju äldre jag blir tänkt mer och mer på att träffa en man eller ett par få runka och suga en man lockar.
Jag är bi på så sätt att jag tänder på kuken. Kan också tänka mig bli påsatt men jag sätter inte på nån annan man. Det är nog för att jag inte är bi känslomässigt och har inget behov av att få en utlösning i en annan man. Däremot gillar jag och ligga med en kvinna och sätta satsen i henne.
Det är nog så att jag vill vara nära en kuk när den får en orgasm. Det tänder mig. Varför vet jag inte. Jag bara är sån. Det ger mig en kick.
Får väll sålla mig till dom binyfiknas skara. Lite nyfiken på att runka/suga och bli runkad/sugen. Fast vad gäller penetration så är jag nog mer nyfiken på att vara topp.
Det hade varit mysigt med en trekant nu. En tjej och en kille. Då får man ju det bästa av två världar. .
Jag ser mig själv som bi. Jag älskar kuk, även om det var längesen jag fick smaka på en. Jag har aldrig haft en pojkvän, men skulle kunna tänka mig det. Jag är dock inte så erfaren!
ör bi nyfiken har nu köpt en butplugg o analdildo
sugit kuk 1 gång
med rätt person vill jag gå hela vägen
Jag har bara haft sex med en kille, men aldrig analsex. Det var längesen, men jag kommer ihåg att jag tyckte om det så det gör jag gärna om. .
Jag skulle vilja ha trekant med en kvinna och en man nu, för då får jag det bästa av två världar!