Inlägg från: Anonym (Lina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lina)

Bisexuell tjej ihop med man - lösning?

Jag har man och allt gick snabbt mellan oss , blev kär och när vi möttes ville jag bara ha trygghet och ett ?normalt liv? med någon. Och det kändes så rätt .

Men jag har alltid vetat att jag är bisexuell med stark dragning till kvinnor.

Skulle inte kunna tänka mig att ha sex med någon annan än min man, ser inte åt andra män etc.

Men kvinnor däremot! Blir galen . Tänker på mitt dilemma så fort jag vaknar tills jag går och lägger mig.

Jag vill ha tryggheten med honom men jag vill också dejta kvinnor.

Jag har tagit upp det med honom och han vill inte .

Finns det någon lösning på det här förutom att göra slut?

Vi har ett barn tillsammans så känner mig lite usel .

Hur gör ni andra bikvinnor???

• Svar på tråden Bisexuell tjej ihop med man - lösning?
  • Anonym (Lina)

Jag föreslog också det för honom i början och berättade tidigt om mina känslor ang kvinnor.

Han sa att han tyckte det var okej om jag träffade en kvinna någon gång men han ville isåfall inte veta.

Detta ångrade han att han sagt några månader in i relationen. Och sa blankt nej.

Då vart jag så känslomässigt engagerad i honom att det inte riktigt fanns ?någon återvändo?

Sen vill jag inte såra honom med mitt snack om tjejer så håller numera tyst och accepterar läget men det skaver .

Jag älskar honom men det är svårt med de här tankarna

Är inte helt rättvis mot honom heller som inte helt hänger mig åt oss typ

Monogami deluxe

Jag tror jag hade varit okej med att han hade haft en kvinna vid sidan av han med

Allt handlar om kommunikation, respekt , acceptans

• Anonym (Lina)
    Anonym (Ö) skrev 2021-03-20 18:52:25 följande:

Fult gjort. Påminner om folk som säger att de vill ha barn men flera år senare kryper de fram att de ljugit för att behålla partnern. Så dålig stil.

Men han har ju ändå rätt anser de flesta för att det är min önskan som är avvikande, jag föreslår

Något annat än tvåsamheten

Det får man ju inte . Känns som han sopat det under mattan att han en gång sa att det var okej för att gemene åsikt är att det inte är okej .

Känns som du, ö, förstår lite hur jag känner . E du man eller kvinna och vad hindrar dig från att bryta upp?
Svar på tråden Bisexuell tjej ihop med man - lösning?