Inlägg från: Anonym (Bella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bella)

Bisexuell tjej ihop med man - lösning?

Jag (som också är bisexuell) tänker såhär, om du ni har ett barn tillsammans och du verkligen älskar honom, stanna med honom och ställ dig frågan "Är sex och lust verkligen SÅ viktigt?" Är det värt att lämna honom, bara för att du lustar efter kvinnor, är sex med en kvinna viktigare än kärleken du känner för honom och allt ni har? Inte min mening att verka kall på något vis, men det var så jag tänkte. Jag var själv tillsammans med en helt underbar kille, men sedan började jag bli så jääävla attraherad av min bästa vän (som jag visste var kär i mig sedan tidigare). Nu fick denna historian dock ett annat slut då jag numera är ihop med henne och inte honom, men den anledningen är för att jag insåg att jag verkligen ÄLSKADE henne och mina känslor för honom hade falnat och jag såg honom enbart som en vän. Men just den frågan, är det intima med en annan kvinna verkligen så attraherande och så viktigt att du vill ge upp allt det du redan har? Bara du har svaret i denna svåra situation men det är mitt tips iallafall. Hoppas allt löser sig{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Bisexuell tjej ihop med man - lösning?