Lark skrev 2021-03-20 12:58:12 följande:
Håller med dig fullständigt.
För mig som man också. Det var så min fru och jag började.
Varför inte lägga korten på bordet på en gång?
Mat och sex - människans två starkaste drifter - varför inte prata OM dem direkt?
Jag har full förståelse ifall en man eller kvinna BARA pratar om sex... då är något väldigt snett även i mina öron.
Men jag la korten på bordet direkt med min fru. När hon frågade första gången om inte vi skulle gå på dejt och lära känna varandra bättre så sa jag direkt:
"Vi kan absolut ta en kaffe eller en drink... men du skulle aldrig orka med mig i en relation eftersom jag är hypersexuell och kräver sex varje dag i en relation".
Hennes svar var "Bra, då är vi på samma nivå".
Det var sen världens bästa och mest avslappnade dejt. Vi kunde fokusera på allt annat - mål med livet... önskade resmål i världen och mycket annat.
Jag förstår inte människor som vill vänta med vissa frågor.
Vissa saker tar jag upp DIREKT. Sexbehov... väldigt viktigt.
Nummer två - BARN! Har man barn? Vill man ha barn?
Varför ens gå på en dejt om inte dessa mest grundläggande tankar om livet är detsamma?
Jag tycker att det beror på hur man uttrycker sig också.
Att börja med att skriva att man har som krav att få ha sex varje dag kan skrämma bort många kvinnor.
Likaså att börja fråga om vilken bröststorlek man har,om man gillar analt eller oralt eller vilka ställningar man gillar.
Eller när man skickar dickpics.
Eller som en man som skrev till mig och berättade att han runkade och sprutade över mina bilder. Här på FL.
Om jag inte vore gift så hade jag tappat tron på att det finns seriösa män för längesen.