Dissar män som börjar prata om sex
Eller tänker du på de "smarta" som är lite mar avvaktande och för in det efter en stund?
Det är bara att fatta: män vill knulla, och det hamnar väldigt långt upp på deras prioriteringslista
Eller tänker du på de "smarta" som är lite mar avvaktande och för in det efter en stund?
Det är bara att fatta: män vill knulla, och det hamnar väldigt långt upp på deras prioriteringslista
Fast om man har en sådan sexuell läggning som avviker lite grovt från normalspannet så är det något man definitivt kan skriva lite fint om i sin presentation kanske och på så vis undvika de kvinnor som inte är på samma linje - de som bara gillar vanilj med släckt lampa.
Ju mer man skriver i sin presentation desto mer sållas utbudet av de som ev vill kontakta en som känner att man kanske kan vara likasinnade - om de nu tagit sig tiden att läsa vad man skrivit och inte bara sett en bild...
Som den sjukpensionär (svårt att gå och allmänt klen) som jag hamnade på dejt med.
Han hade tunn presentation och skrev inte så mycket i chatten och verkligen inget om sin sjukdomshistorik och han hade uppenbarligen inte läst min presentation då jag skrivit om min aktiva livsstil med egen villa, husvagn, mtb, längdskidor, löpning osv. och att jag sökte någon att dela min fritid med. Hur skulle han kunna ha hängt med på detta?
Hos mig skulle det väcka en nyfikenhet i alla fall och det är möjligt att jag efter ett tag om jag märkte att du var vettig på andra sätt skulle börja fråga vad du avsåg med det du skrivit.
För mig, kvinna, är det avgörande att sex och vilket förhållningssätt man har till det kommer upp ganska snabbt. Inte så att jag vill börja sexta direkt men att prata OM sex. Att stämma av att han liksom jag är väldigt fysisk och behöver både mycket sex men också annan närhet. Jag vill inte prata med någon en massa som sedan visar sig tycka att en gång i veckan i missionären räcker.
Alla är olika och du får ju välja det du vill men du är inte representativ för kvinnor i allmänhet.