molly50 skrev 2021-03-19 10:16:52 följande:
Självklart finns det även kvinnor som bara vill ligga.
Men sen tror jag också att det beror mycket på hur man uttrycker sig. Hur man börjar skriva.
Att skriva på ett mer fräckt och humoristiskt sätt brukar ofta funka bättre än att börja fråga efter bröststorleken eller vilka underkläder man har på sig.
Eller att öppet berätta att man runkar och sprutar över kvinnans bilder.
(Ja,det har hänt mig och jag blev bara äcklad)
I alla fall enligt mina erfarenheter.
Ja det är klart att det finns skillnader... De där som typ skickar dickic direkt kommer ju inte nånstans på det, men jag tror helt enkelt inte att de fattar alls.
Jag reflekterar själv lite här över mitt beteende. Har varit singel en tid efter långt förhållande och då velat ligga runt lite. Har varit rätt snabb att leda in det på sex för att sålla bort de som vill träffas typ tre ggr innan sex. Men man får vara smart och förts göra sig sexuellt attraktiv, sen gå på frågan. Funkat rätt bra, men såklart många som bara blockat oxo. Nu har jag däremot börjat tröttna och vill gärna hitta nåt seriöst. då är jag lite försiktigare, men vill ju ändå veta om man är kompatibla. Blir ju faktiskt ännu viktigare. Så innan dejt irl så har jag alltid koll på hennes sexualitet.