Simmaellersjunk skrev 2021-03-19 10:04:15 följande:
Ja, de med disciplin, och de som vet vad kvinnor vill ha, och agerar därefter. Men lura inte dig själv med att tro att män som aldrig pratar om sex inte är ute efter det. De har bara tålamod och disciplin, för deras end game är alltid sängen.
Nu vill de flesta normala friska människor ha sex oavsett kön och det är väl alla fullt medvetna om.
Förr eller senare hamnar man troligen i säng, men det är ju vägen dit som är det intressanta. Det är den som kan avgöra om det blir ligga eller inte och det är ju troligare att man får ligga om man beter sig civiliserat än grottmänniska styrd av djuriska lustar som man inte kan lägga band på.
Sedan är det skillnad om man i sin presentation skriver att man bara är ute efter KK. Då är det en helt annan sak, men skriv inte att man söker seriöst och sedan skicka sextjat meddelande nr 2.
Den kk jag skaffade genom nätet sextjatade inte ett dugg. Visst stämde vi av lite att vi var skapligt på samma våglängd med vad vi ville och gillade men det var mer att vi bara bestämde tid och plats och körde.
Jag var på dejt med en snygg man. Vi tog en fika och pratade och han var även trevlig. Dejt nr 2 bestämde vi att vi skulle ses hemma hos mig och laga mat ihop och äta. Jag fattade så klart att vi med 95% säkerhet kommer att ha sex, men när han direkt efter att typ klivit innanför dörren meddelade att skulle han sova kvar skulle vi ha sex för att se om vi var kompatibla i sängen. Där och då dog min lust att ha sex med honom. Fick bita mig i tungan för att inte fråga honom vart han hade avtalet jag skulle skriva under då det kändes mer som affärsuppgörelse än en ev relation.
Vad hände med att ge varandra en kram och börja hångla och se vart det leder?
Jag var alltså inställd på sex, men han förstörde lusten helt.