Dissar män som börjar prata om sex
Är det någon mer tjej här som känner som jag?
Jag tycker det är så FRUKTANSVÄRT oattraktivt och motbjudande med män som börjar prata om sex när man knappt känner varandra, Vid 4:e-5:e meddelandet och sen dyker det upp lite då och då. Tänker främst på nätdejting. Tror de på allvar att man vill gå vidare med en sån. Sen blir de helt plötsligt jätteförvånade när man slutar skriva och hakan hänger ner till knäna. Det här är alltså män i 40-45 års åldern jag pratar om.
Visst de kanske vill ha seriöst, men kan de då inte fatta att de INTE ska ta upp sex bland det första de gör?? De har bränt sin chans, i alla fall hos mig!!
De förhållanden som varat längst för mig är med de män som ej tagit upp sex förens vi lärt känna varandra och umgåtts ett tag och vi har haft otroligt bra sex sen.
Vi är ju olika som människor. Vissa ser sex som en krydda i livet... någon gång per vecka kanske. Sex är fruktansvärt viktigt för mig. Ingen krydda i livet utan lika viktigt som att äta middag.
Finns ju saker som är enormt viktiga att få reda på väldigt tidigt enligt mig.
Det är superviktigt att veta en potentiell partners inställning till sex eftersom vi har olika behov och olika inställning till detta. Vissa vill prata mer om sex och vissa mindre. Samma sak med barn - vill personen ifråga ha barn eller inte.
Otroligt viktiga frågor för mig.
Jag vill inte slösa tid på någon som inte delar samma grundläggande värderingar. Eller slösa bort deras tid.
Visst, att fråga om favoritställning inom sex kan jag hålla med om är för mycket.
När min fru ville fråga mig på "dejt" första gången, så var jag fullständigt glasklar.
Så jag sa till henne direkt att "Vi kan absolut ta en kaffe eller en drink och snacka lite... men du skulle aldrig orka med mig i en relation eftersom jag är översexuell och kräver väldigt mycket sex i en relation".
Hennes svar var "bra, då är vi på samma nivå".
Jag kanske är extremt annorlunda. Jag bryr mig inte. Slösar ingen tid och går rakt på sak.
10 år senare knullar vi fortfarande varje dag... mer passionerad än någonsin.