Inlägg från: Anonym (pppp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pppp)

Dissar män som börjar prata om sex

hemligbc skrev 2021-03-16 23:47:10 följande:

Det var väl exakt det jag sa,
    men jag sa att sex är ett naturligt behov
    och visa mig ett enda förhållande med dålig sex som fungerar
    utan att man är med en annan partner?
    Tycker det är betydligt viktigare att prata om vad man tycker om sex
    vad man tänder på, vad man vill ha för sex innan man går in i ett förhålllande
    då jag vill ha ett förhållande som håller längre en till att man har sett den andra naken.
    Varför kasta bort viktig tid?
    Är inte sex mer viktigt en typ vilken färg du har på cyckeln?
    Jag skiter fullständigt i om den är rosa eller blå
    Tycker det är betydligt viktigare att få veta 
    om du är rakad/orakad/ sväljer/ gillar oralsex och om 
    du över huvud taget skulle kunna vara en av de få kvinnor som tycker att sex är viktigt.

Asexuella kvinnor är något jag aldrig sökt eller kommer att söka
    Jag söker en kvinna som har ett naturligt behov av sex.

Av vilken anledning skulle jag söka mitt nästa x
    pga av skilljsmässa pga av att sexet inte fungerar?

Skillnaden i det du skriver och det som tex TS tar upp, är sättet på hur man pratar om sex. Man märker efter bara några meningar vilken sorts man som man har konversation med. Jag tycker givetvis det är viktigt att veta att man har ungefär lika sexpreferenser så att man inte hamnar i något som blir olyckligt, men när man chattar ungefär så här, så förstår jag att TS inte vill fortsätta:

"Hej, läste din profil och kände att det finns saker där som talade till mig"
    "Hej, vad roligt! Kul att du skriver till mig. Jag har läst din profil också och jag blev intresserad av att du skriver om dina intressen tex XXX"
    "Ja just det. Jag ser att du har liknande intressen i din text. Gillar du sex då?" 
    "Ja, jo, det är klart att jag gör, men det kan vi väl prata om när vi lärt känna varann lite mer" 
    "ok". ..... Är du rakad?"

Liksom, den typen av samtal kan bli rätt så fel. 
    Du kanske tycker att jag raljerar här men så här kan det se ut (och ännu värre).

Kanske handlar det om att inte alla är så bra på att skriva. En del får man för sig att de verkligen enbart är ute efter sex. Vissa är det också, så inte så konstigt om man tror det när fjärde meningen handlar om sex, även om det råkade vara en person som verkligen söker seriöst. 
    Du har nick (hemligbc) så jag antar att du ändå mest är ute efter sex. Man hänger inte på body kontakt för att hitta sin blivande fru liksom. Då finns det andra siter.
Svar på tråden Dissar män som börjar prata om sex