Låg äggreserv
Hej hörrni!
Jag är äldre än ni (vad jag tror) och har ett AMH på 0,2 eller hade, det togs för ett tag sedan. Jag blev också rekommenderad äggdonstion. Det kom som en chock. Jag trodde att jag skulle ha en chans iallafall. Jag har gjort 4 behandlingar, där jag fick Corona under en och bara har gått vidare till äggplock en gång. Nu tycker inte läkarna att fler försök är lönt. Äggdonation... Jag är så rädd för att det inte skal bli bra. Att det inte skall kännas som mitt. Min relation har typ gått sönder i allt detta och vi sörjer båda. Min partner ville inte prova fler försök, efter vårt första misslyckande, men har ä då hoppats att det skulle gå, så han har lite övergett mig i processen... (har betalat försöken själv). Så ledsen och deppig.
Min syster har, i samma veva som jag tvingades ge upp mina försök, meddelat på familjechatten, med ultraljudsbild ich allt att hon blev gravid naturligt på första försöket. Jag kan inte hantera det och är bara förkrossad.
När jag tror att jag kan överleva och kommer att tänka på hur lätt det gick för henne, rasar jag ber i mörkret.