Bim April
Nån som kan lägga till mig? Trodde verkligen det hade tagit sig denna månad då mensen va försenad men ack nej idag börja jag blöda lite
Nästa bim är 18/4
Nån som kan lägga till mig? Trodde verkligen det hade tagit sig denna månad då mensen va försenad men ack nej idag börja jag blöda lite
Nästa bim är 18/4
Någon här som testat inositol tabletter fram till äl eller nått annat kosttillskott som kan hjälpa?
Lyckas vi denhära månaden så kommer jag va beräknad runt nyår.
Har denna månad börjat med bisolvon metoden samt käkar isoliton eller va de heter fram till äl
Det tänker jag också på, att vara beräknad runt nyår. Jag har ju tidigt mf nu, men om det blir regelbunden äl och det tar sig kommer jag vara beräknad 30/12.
Jag undrar om det kommer vara stressande? ALLA kommer väl skämta om att man ska knipa, hålla ihop benen till 1 januari osv. Och ja, skulle jag få välja så ser jag ju hellre att kiddet föds 2 jan än 30 dec. Hur tänker du? Tror du att det skulle vara drygt att vara beräknat årets sista dagar?
Jag håller tummarna för oss båda att julen 2021 kommer ägnas åt idogt knipande! :)
Typ fyra år sedan sist jag försökte bli med barn. Någon som kan tipsa om vart jag smidigt köper billiga ägglossningstest?
Hej!
Kan detta RFSU-test vara positivt?! Har ?försökt? sen september, testat neg några gånger tidigare månader. Har en son på snart 9 år med annan pappa. Vill få barn med min sambo, varit ihop i sex år.
Idag fick jag äntligen min smiley från att imorse så va stickan helt blank till detta, börjar tro att jag missat stegring förut då de verkar ske skit fort för min kropp. Men tur jag hade ont i äggstocken så jag testade.
Mår skit, idag har jag spytt stopp i diskhon och mått illa av kyckling från ugnen. Har haft molvärk några dagar. Hunger från helvetet också. Tog ett test idag såg nått irl som va rosa och svagt. Beställt fler test som kommer på torsdag, är låghormonare då jag plussade svagt på bim med dotter.
Vad tror ni haha?
Det ser ut att kunna vara något :) förhoppningsvis har du ett starkare streck på torsdag!
Hallå jag tror fan jag har plussat, nu till kvällen är de starkare snälla säg att jag inte ser i syne