klyban skrev 2021-03-21 12:21:05 följande:
Det är du som påstod att vita är inte pixlade och invandrarna är.
Så vilka vita är publicerade, det är trots allt ditt påstående och som kom först.
Vet du vad jag anar här?
Jo, det är att du inte ens vet om det existerar ett exempel ens.
Så visar det sig att du inte ger exempel, så betyder ju det att jag har rätt och att du inte kan påvisa annat.
Utan detta svaret så tar jag det som att det är ett fallerad argumentation du gav, och att du insåg att du har fel.
Dock verkar det som du inte ens vet varför man publicerar bild och när man inte gör och pixlar det.
Vet du vad? Du får tro vad du vill om mig. Det spelar liksom ingen roll vad anonyme klyban på Familjeliv inbillar sig eller inte.
Jag har läst mycket som du har skrivit här i forumet och jag tror faktiskt inte att jag någonsin har delat någon åsikt med dig.
Du är en ordmaskin utan dess like, bara mal och mal och producerar en massa ord. Men du kommer liksom ingenstans. Det är bara ord. Bokstavskombinationer.
Till sist, det har förvånat mig mycket att Yasin (stavning?) publicerats bild på utan dom. Dock valde SR att bara nämna att han inte kunde delta i galan som han vann två priser i nu i helgen... bara det.
Att Lambertz publicerats med bild är för att han själv begärt det.